וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אנחנו לא פייבוריטים, אפולון לימסול ברמה שלנו"

2.8.2022 / 17:55

מכבי חיפה סיימה להיערך למפגש הביתי בסיבוב המוקדמות השלישי (ד', 20:00, ספ'2): "אם נבוא טיפה לא מוכנים, נפסיד", נזהר המאמן. על אצילי: "הוא יודע שהוא עשה טעות". לביא: "אתגר שונה מאולימפיאקוס". מאמן אלופת קפריסין: "לא פוחדים, רוצים לעלות"

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

האצטדיון בחיפה שוב צפוי להתמלא עד אפס מקום, כאשר מכבי חיפה תארח מחר את אפולון לימסול למשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות (רביעי, 20:00, ספורט2).

מכבי חיפה תסיים הערב את הכנותיה למשחק הביתי נגד אפולון לימסול, אבל עוד לפני כן בשעה זו עורך המאמן ברק בכר מסיבת עיתונאים לקראת המפגש.

"הקבוצה לא שיחקה משחק רשמי", אמר בכר בפתיחת דבריו לקראת המפגש. "זה אותו מאמן, פחות או יותר אותם שחקנים. מאמין שנבוא מוכנים לכל אפשרות. זה שהם לא שיחקו משחק רשמי יכול להוות לנו יתרון. אם נבוא כמו שאנחנו יודעים לבוא למשחקים אז דברים יסתדרו".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מרחק 180 דקות מפלייאוף האלופות. ברק בכר/מאור אלקסלסי

על האווירה בקבוצה: "כולם על הקרקע, יודעים שרק התחלנו. עשינו ניצחון גדול אבל כדי להמשיך את הדרך יש יריבה לא פחות קשה. אמרתי לפני אולימפיאקוס כי הסיכויים הם 50-50, וגם עכשיו הם 50-50. אפולון קבוצה ברמה שלנו, מאורגנת מסודרת. מה שיעשה את ההבדל זה הגישה והחדות. לא היינו אנדרדוג מול אולימפיאקוס ואנחנו לא פייבוריטים עכשיו. הכל עניין של גישה ושל איך שנבוא למשחק. אם נבוא טיפה לא מוכנים נפסיד את המשחק".

על הסיפור עם אבו פאני: "הייתה שיחה עם מוחמד אבו פאני, הוא הבין שההתנהגות הייתה לא טובה. הוא חייב ללמוד אבל פתרנו את זה ביני לבינו. הוא שחקן משמעותי".

על פיירו: "רצינו שפיירו יהיה משמעותי בהתקפה ויבקיע, רצינו שישפיע על המשחק והוא עשה את זה. כמו שביקרו אותו אחרי שני משחקים גם עכשיו ניתן לו את הזמן. יש עוד עבודה, הוא עדיין לא בכושר מלא. בואו נחכה גם עם הביקורת וגם עם המחמאות".

על פרשת אצילי: "כולנו מצטערים על כל מה שקרה עם אצילי, אבל בשנתיים שלי איתו אני רואה שחקן שמתנהג למופת, תורם לאימונים ועוזר בקהילה. הוא יודע שהוא עשה טעות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"כולם על הקרקע". בכר/מאור אלקסלסי

הקפטן נטע לביא: "בתקשורת אנחנו פייבוריטים ולפני אולימפיאקוס היינו אנדרדוג מובהק. מסתכלים עלינו עכשיו כמו גדולים אבל צריכים לבוא באותה גישה, מודעים לחשיבות המשחק עבור המועדון. עשינו תוצאה ההיסטורית, אבל זה כבר היסטוריה וצריך להמשיך קדימה".

לקראת המשחק מחר: "על הנייר אפולון פחות טובה, אבל היא לוחצת בכל המגרש ועושה חיים קשים ליריבה. לא מקלים ראש בקבוצה הזאת, היינו ברגע שיא ביוון אבל צריך לרדת לקרקע, כולנו מקצוענים, עושים את זה ומוכנים למשחק הבא. זה אתגר שונה מאולימפיאקוס, אבל לא פחות קשה".

נטע לביא, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אתגר שונה מאולימפיאקוס, אך לא פחות קשה. לביא/מאור אלקסלסי

גם לביא התייחס לסערה האחרונה סביב עומר אצילי: "אצילי עובר שבוע לא פשוט, הרבה כתבות. ההיכרות שלי איתו שונה לגמרי. הוא הצטער ומצטער על מה שעשה. הוא כל יום מבקר בבתי חולים, הוא עוזר לנו ואני אוהב אותו ברמה האישית".

על כושרו הנוכחי: "במחצית הראשונה מול אולימפיאקוס כולנו נגענו פחות בכדור. במחצית הראשונה הגענו בדקה האחרונה להזדמנות. לא יודע מה נפתח במחצית השנייה, מרגיש טוב עם עצמי. יודע שיש הרבה מה לשפר. יש דברים שפעם עשיתי והיום אני עושה פחות, בטוח שזה יגיע עם הזמן".

בנוגע להרכב, בכר מתלבט האם להפתיע במערך לו מאמן היריבה לא יצפה, כפי שעשה בשבוע שעבר ביוון, או להמשיך ולתת את הקרדיט ל-11 שהביסו את אולימפיאקוס.

הרכב משוער: ג'וש כהן, דולב חזיזה, פייר קורנו, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, דניאל סונדגרן, נטע לביא, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, דין דוד, פרנזי פיירו.

עומר אצילי, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"בשנתיים שלי איתו אני רואה שחקן שמתנהג למופת". בכר על אצילי/מאור אלקסלסי

בניגוד למכבי חיפה, אפולון לימסול מתחילה את דרכה במוקדמות ליגת האלופות בשלב הנוכחי. לאור העובדה שגם העונה בקפריסין טרם יצאה לדרך, המשחק בחיפה יהיה למעשה הראשון שלה העונה במסגרת רשמית.

אלופת קפריסין תיאלץ להסתדר ללא הקשר האחורי אל חאג'י בה, שייעדר בשל פציעה. שחקן נוסך, פליקה וה, נמצא בספק רב לאחר שנפצע באחד ממשחקי ההכנה. האורחת הגיעה לישראל ללא באסל ג'ראדי הלבנוני, כאשר הטענה באי השכן היא שהשחקן פצוע. מי שנכלל בסגל הוא הליגיונר הטרי עידו שחר שהצטרף בהשאלה ממכבי תל אביב.

במסיבת העיתונאים בכרמל אמר המאמן אלכסנדר צורניגר: "אנחנו שמחים להיות פה והגענו כדי לנסות להעפיל שלב, זו המטרה. השחקנים יודעים מה אני דורש מהם וזה יתרון שאנחנו מכירים אחד את השני - גם עבור מסי, ניימאר ואמבפה זה יתרון שהם רצים יחד עונה שנייה, כך שאני מרוצה. הסיכויים נגד מכבי חיפה הם -50-50 ואנחנו יודעים שנפגוש יריבה קשה, אבל אין לנו ממה לפחד - אני כן מפחד מהמצב באוקראינה, לא ממשחק כדורגל. אנחנו רק רוצים להעביר את ההכרעה לקפריסין כדי להגדיל את הסיכוי שלנו לעלות לפלייאוף. ננסה לתקוף את פלאניץ' ולהגן מול פיירו, יהיה מעניין".

על עידו שחר אמר המאמן: "הוא איתנו בשבועות האחרונים והוא עדיין צריך להתרגל לסגנון המשחק שלנו וגם לעובדה שהוא במדינה זרה. עוד יש לו מקום רב לשיפור והסתגלות, אבל אנחנו מרוצים".

הרכב משוער: אלכסנדר יובאנוביץ', אוקלידס קבראל, ווקאשין יובאנוביץ', ולנטן רוברז', חרלמבוס קיריאקו, אמין חמאס, ישראל קול, דנילו שפוליאריץ', הרווין אונגנדה, יואניס פיטאס, ניקולא דיגיני.

עידו שחר, שחקן אפולון לימסול. אפולון לימסול, אתר רשמי
ישותף מול מכבי חיפה? שחר/אתר רשמי, אפולון לימסול

כידוע, מכבי חיפה בכל מקרה הבטיחה השתתפות בשלב בתים אירופי העונה - השאלה אם בליגת האלופות, בליגה האירופית או בקונפרנס ליג במקרה של שתי הדחות רצופות.

אלופות ישראל וקפריסין כבר יודעות שהמנצחת במפגשים ביניהן תתמודד בסיבוב הרביעי והמכריע לפני שלב הבתים בליגת האלופות מול הכוכב האדום בלגרד מסרביה או פיוניק ירבאן הארמנית, בעוד מי שתודח תתמודד בפלייאוף הליגה האירופית מול המנצחת במפגש בין אולימפיאקוס לסלובן ברטיסלבה - כך שישנה אפשרות לדו קרב נוסף בין מכבי חיפה לאלופת יוון, שרק בשבוע שעבר ספגה מהירוקים הפסד היסטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully