וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה מתכנן מערך זהיר בשוויץ: "לוגאנו זו אופרה אחרת ממינסק"

2.8.2022 / 11:00

בבאר שבע התרשמו מהיריבה בחמישי, יודעים שיצטרכו "להרים את הרמה" ויעלו בשיטה הגנתית יותר במטרה להעביר את ההכרעה לטרנר. ספורי לא צפוי לשחק, מיכה עשוי לפתוח שוב, אלחמיד יחזור להרכב

תקציר: דינמו מינסק - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע תמריא כבר היום (שלישי) לשוויץ ותקיים את האימון הראשון שלה בלוגאנו הערב לקראת המשחק בין השתיים מחרתיים במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. בניגוד לצמד המשחקים מול דינמו מינסק ששוחק בישראל, שוקל מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה מעבר למערך יותר טקטי במטרה לבחון את היריבה במפגש הראשון, לשמור על השער של הפועל באר שבע ולהעביר את ההכרעה לאצטדיון טרנר.

במועדון מעריכים את לוגאנו אחרי שראו אותה ובמיוחד אחרי שסקאוט המועדון צפה בה מנצחת שלשום את וינטרטור במסגרת המחזור השלישי של הליגה השוויצרית. "לוגאנו זו כבר אופרה אחרת מדינמו מינסק ונצטרך להרים את הרמה שלנו כדי לעבור לסיבוב הבא", בטוחים בקבוצה.

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה. אודי ציטיאט
גם ברדה יודע: זה עומד להיות הרבה יותר קשה/אודי ציטיאט

רמזי ספורי לא צפוי לשחק מחרתיים ויתכן שדור מיכה ימשיך לפתוח בהרכב במטרה למצוא בכדור מתוחכם את החלוצים. ספורי יצא בכל זאת עם הקבוצה הבוקר כדי להמשיך באימונים במגע מלא אחרי שפרק את כתפו והוא לקראת חזרה לפעילות מלאה בקרוב מאוד. חאתם עבד אלחמיד שלא שיחק מול מינסק בחמישי שעבר בגלל שסבל מוירוס, ישוב להרכב.

כמה מאות מאוהדי הקבוצה ילוו אותה וישראלים רבים שנמצאים בצפון איטליה ובשוויץ, מתכוונים אף הם לצפות במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully