וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנס ציונה פותחים עונה מול אשדוד שהחתימה את ממאטה: "תואם יעקובו"

העולה החדשה תגיע בסגל מלא (רביעי, 20:00, ספורט1). רן בן שמעון על החלוץ החדש: "פוטנציאל גדול מאוד"

מחזור 2מחצית03/08/2022
סקציה נס ציונה
    0
      מ.ס. אשדוד
      תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.8/ספורט1

      העולה החדשה לליגת העל סקציה נס ציונה תפתח מחר (רביעי, 20:00, ספורט1) את העונה באופן רשמי כשתארח את מ.ס. אשדוד באצטדיון רמת גן במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. כזכור, העולה החדשה תכננה לארח העונה את משחקיה באצטדיון הברפלד בראשון לציון, אך בשל ליקויים שלא תוקנו בו האצטדיון לא אושר בשלב זה לליגת העל, ונס ציונה תארח מחר את המשחק באצטדיון הלאומי לשעבר.

      תקציב המועדון אושר השבוע בבקרת התקציבים וסגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן ניר ברקוביץ', שעבורו זו תהיה הפעם הראשונה שהוא מכין קבוצה לליגת העל ופותח איתה את העונה. הקשר אלמוג בוזגלו אמר לקראת ההתמודדות: "באים עם המון מוטיבציה למשחק הראשון של העונה, נעשה הכל כדי לנצח ולהתכונן היטב לליגה".

      הרכב משוער: יוסי גינזבורג, סתיו ישראלי, מיקי סירושטיין, איתי רוטמן, אורי מגבו, מוחמד אוסמן, פאד פלומיין, אבובאקר קייטה, נס זמיר, אלמוג בוזגלו, ארי מורה.

      הצוות המקצועי של סקציה נס ציונה: מאמן השוערים גליל בן שנן (מימין), מאמן הכושר עמית אזולאי, המאמן ניר ברקוביץ', עוזר המאמן עמי טיאר. קובי אליהו
      בנס ציונה פותחים עונה. ניר ברקוביץ' והצוות המקצועי/קובי אליהו

      מ.ס. אשדוד שקיימה אתמול בערב מסיבת עיתונאים רשמית לפתיחת העונה, תפתח מחר את דרכה על המגרש עם משחק ממנו יעדר ננאד צבטקוביץ'. הבלם הסרבי סובל מחבלה בכף הרגל ואמש לא התאמן בשורות הקבוצה. גם אור אינברום ומוטי ברשצקי יעדרו בגלל פציעות.

      דויד קופרמן יפתח בהרכב אבל עדיין ישחק על משבצת של השחקן הזר מאחר שעדיין לא הוסדר המעבר שלו לתקן של ישראלי. המגן השמאלי היהודי קולומביאני אמור לשדרג את העמדה הזו בעונה הבאה ובמועדון תולים בו הרבה תקוות. בקישור האחורי יפתח מרטין אנדזי. הזר שהיה הטוב ביותר בליגת העל לנוער בעונה שעברה כשהקבוצה של אלי לוי זכתה באליפות היסטורית בנוער, הוקפץ לבוגרים והוא אמור להיות גם בבוגרים שחקן מרכזי. באשדוד מקווים לראות מהקשר הברזילאי לוקאס סלינאס שהגיע מהליגה הבולגרית את היכולת הטובה שהוא הציג במחנה האימונים שערכה הקבוצה בסלובניה.

      בהתקפה בונים באשדוד על אבנעזר ממאטה שחתם והצטרף באופן רשמי. על החלוץ הגנאי הצעיר אומרים באשדוד: "מצאנו את תואם יעקובו". "בלי שום ספק מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול מאוד", אמר רן בן שמעון, "הוא מגלה סימנים יוצאים מן הכלל של יציבות, ואני מאמין בו מאוד".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל
      שחקן מ.ס. אשדוד אבעזר ממאטה. דוברות מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
      חתם רשמית באשדוד. ממאטה/אתר רשמי, דוברות מ.ס. אשדוד

      הגנאי איסק פאפו חתם רשמית בקבוצה אחרי שהרשים במחנה האימונים. הקשר בן ה-20 שמשתייך לנבחרת גאנה U20, אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד לחתום באשדוד. מאז שהגעתי למועדון פגשתי שחקנים ואנשים מדהימים. אני מודה לקבוצה על האמון בי, ואני אתן הכל כדי לעזור לקבוצה להצליח". רן בן שמעון הוסיף: "בלי שום ספק מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול מאוד. הוא מגלה סימנים יוצאים מן הכלל של יציבות, ואני מאמין בו מאוד".

      מי שישלימו את מערך הקישור של רן בן שמעון הם חמודי כנעאן שהיה פצוע בחלק נכבד מהעונה שעברה וכעת מרגיש הרבה יותר טוב ועשה הכנה מצוינת כך שיש למה לצפות מאחד השחקנים הישראלים הטובים ביותר. לצידו נראה כי עוז בילו ושלו הרוש יהיו בעונה הקרובה שחקנים הרבה יותר דומיננטיים בקבוצה וגם בליגה. רן בן שמעון עדיין נותן קרדיט לנאור סבג בקישור, אבל הרוש ללא ספק ייאבק על חולצת ההרכב הראשון.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: רמת-גן

      מ.ס. אשדוד תפתח את הליגה עם משחק חוץ נגד הפועל באר שבע. סקציה נס ציונה תארח את עירוני קרית שמונה.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully