וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושת הדברים שמטרידים את מכבי חיפה לפני אפולון, והאחד שלא

2.8.2022 / 8:05

הקושי לאסוף חומרים על אפולון לימסול שעוד לא קיימה משחק רשמי העונה, מימד ההפתעה שיתבטל אחרי ההצגה בפיראוס והדילמה של בכר שלא ימהר לערוך שינויים הפעם. הירוקים מתכוננים למשחק הראשון (רביעי, 20:00, ספ'2), ולא חוששים מירידת מתח: "המעמד והיציעים לא יאפשרו זאת"

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

שלושה דברים מטרידים את מכבי חיפה לקראת המשחק מחר (רביעי, 20:00, ספורט2) מול אפולון לימסול במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. הראשון זה היעדר חומרים על היריבה. ברק בכר והצוות שלו הם אנשים שאוהבים ללמוד היטב את הקבוצה היריבה ולהכין את השחקנים שלהם לכל פרט. העובדה כי היריבה לא קיימה עד כה משחק רשמי ואפילו מגיעה למשחק מול מכבי חיפה ממחנה האימונים שלה, לא יאפשרו למאמן האלופה את סל הכלים שהוא מעניק לשחקנים שלו לפני כל משחק.

יחד עם זה יש למכבי חיפה חומרים מהעונה שעברה של אפולון לימסול ובקבוצה גם הצליחו לשים את היד על וידאו מסוים ממשחקי האימון של הקפריסאים ולמרות שזו לא ההכנה האידיאלית ליריבה, מקווים במכבי חיפה שזה מספיק.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יריבה שהיא חידה. ברק בכר/מאור אלקסלסי

עניין שני הוא מוטיב ההפתעה. מכבי חיפה היממה את אולימפיאקוס שלא הגיעה מוכנה ליריבה כה חזקה. אלופת יוון באה למשחקים מול מכבי חיפה בלי שידעה באמת עד כמה מכבי חיפה איכותית. היא הייתה משוכנעת שפערי התקציב בין השתיים יספיקו ואת המציאות היא קיבלה לפנים. מהמשחק בחיפה היא יצאה בשן ועין בגלל שערים שנפסלו למכבי חיפה. באתונה היא הייתה משוכנעת שהביתיות לבדה תעשה את ההבדל וספגה ארבעה שערים. ברק בכר יודע היטב שאפולון לימסול כבר תבוא אחרת לגמרי. הקבוצה הקפריסאית צפתה במשחקים בין אולימפיאקוס למכבי חיפה והם מבינים עד כמה האלופה הישראלית מצויינת. זלזול לא יהיה כאן ולבטח תהיה הכנה טובה יותר מההכנה אותה קיבלו שחקני אולימפיאקוס. בכר יצטרך להתגבר הפעם על מאמן שיודע על מכבי חיפה יותר ממה שהוא יכול לדעת על אפולון כיוון שהוא ניתח את צמד המשחקים של מכבי חיפה היטב ומבין שמכבי חיפה בסיבוב הזה בזכות.

ויש עניין שלישי שיושב בראש של המאמן. בכר אוהב להפתיע במערכים, טקטיקה ורעיונות יצירתיים. כך עשה באתונה בשבוע שעבר וכך עשה במקרים רבים בעבר. מצד אחד הוא רוצה לעשות משהו לו המאמן מקפריסין לא יחכה. מצד שני ההרכב והמערך באתונה היו מצויינים, אז למה בעצם לשנות? אם הכל עבד כל כך טוב, למה צריך להחליף? ביממה שעוד נותרה לו בכר יצטרך לבחור בין הישארות עם מה שעבד מצוין בשבוע שעבר לבין יצירת מימד של הפתעה מצד מכבי חיפה לאפולון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מכבי חיפה חוגגת ביוון נגד אולימפיאקוס. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
אם זה לא שבור, למה לתקן? חיפה חוגגת בפיראוס/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

ויש עוד עניין אחד, אבל ממנו פחות חוששים בקבוצה בשל המעמד והקהל העצום ששוב ידחוף את הקבוצה. "כשאתה חוזר מאולימפיאקוס עם רביעייה ומשחק מושלם, תמיד יכולה להיות ירידת מתח", אמר אתמול גורם בקבוצה. "אבל במפעל הזה של מוקדמות ליגת האלופות, לא אמורה להיות נפילה עם כל מה שמחכה לשחקנים מהיציעים ועם המעמד עצמו".

הרכב משוער: ג'וש כהן, דולב חזיזה, פייר קורנו, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, דניאל סונדגרן, נטע לביא, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, דין דוד, פרנזי פיירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully