וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תרגלה שלושה בלמים. חוזז וגולסה יירדו לספסל?

2.8.2022 / 6:10

ולאדן איביץ' שוקל שינוי מערך מול אריס סלוניקי (חמישי, 20:00, ספורט4) לאור היכולת ההתקפית הדלה בשני משחקי הבית האחרונים, גלזר שרק חזר מפציעה עשוי לפתוח. זהבי עשוי להיכלל בסגל. השאיפה: ניצחון בהפרש של יותר משער אחד, "כדי להשאיר סיכוי בגומלין ביוון"

תקציר: מכבי תל אביב - זירה 0:0/ספורט1

אחרי שני משחקי בית, מול מכבי נתניה ומול זירה האזרית, בהם לא כבשה מכבי תל אביב שער, שוקלים בקבוצה שינוי מערך מול אריס סלוניקי מחרתיים (חמישי, 20:00, ספורט4) במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. ולאדן איביץ' תרגל אתמול באימון מערך ובו שלושה בלמים כאשר לחלק הקדמי שכלל שלישייה, ניתנו הוראות פחות טקטיות והגנתיות. לעומת משחק החוץ בבאקו מול זירה בו כבשה מכבי תל אביב שלישייה, שני משחקי הבית בגביע הטוטו ובסיבוב הקודם של הקונפרנס ליג, היו פחות טובים התקפית ומכאן שהמאמן הסרבי חושב על שינויים. מטרת הצבת שלושת הבלמים היא לתת יותר חופש לשחקני הקו.

מי שאמור לפתוח כבר מחרתיים אחרי שרק חזר מפציעה הוא דן גלזר. הקשר האחורי נכנס כמחליף מול זירה בחמישי האחרון וייתכן שכבר במשחק הקרוב, הוא יהיה ב-11. לגבי ניר ביטון כבלם עדיין אין החלטה, מכיוון שגם הוא נכנס רק כמחליף ביום חמישי ועדיין לא ברור אם כדאי לזרוק אותו למים העמוקים כבר בחמישי בהרכב הפותח או ללכת עם עידן נחמיאס, שרן ייני ואנריק סבוריט כשלושת הבלמים. מי שאמורים לרדת לספסל מחרתיים הם מתן חוזז ואייל גולסה.

דן גלזר, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
איביץ' לא מתכוון לחכות איתו. גלזר/אריאל שלום

"כדי שיהיה לנו סיכוי בגומלין במגרש הביתי שלהם, אנחנו חייבים לנצח כאן בבלומפילד ואפילו ביתרון של יותר משער אחד", אמרו אתמול במכבי תל אביב. "אם נבוא לסלוניקי עם יתרון משמעותי, נצליח להחזיק את המשחק מבחינה טקטית ולעבור אותם. העיקר לנצח עם יותר משער אחד אצלנו".

פארפה גיאגון שהחל אתמול באימוני ריצה, ייעדר. ערן זהבי ערך עוד אימון מלא והוא מרגיש מספיק מוכן כדי לשבת על הספסל ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully