וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריס סלוניקי מחפשת בלם לפני מכבי תל אביב, ריכדלי באזור מועמד

היוונים נחושים להחתים שחקן הגנה נוסף לפני צמד המפגשים מול הצהובים, לאחר שמועמדותו של מינגסה ירדה מהפרק. ההולנדי סומן. תשומת לב מיוחדת מופנית אל עבר קובאס

תקציר: מכבי תל אביב - זירה 0:0/ספורט1

אריס סלוניקי חזרה להתאמן אמש (שבת) אחרי שני ימי חופש והחלה בהכנות למשחק הראשון נגד מכבי תל אביב במוקדמות הקונפרנס ליג, שייערך ביום חמישי בבלומפילד.

על פי התקשורת היוונית, המאמן חרמן בורגוס החל לשים לשחקנים דגשים טקטיים לקראת צמד המפגשים והזהיר אותם מאגף ימין "המסוכן", לדבריו, של הקבוצה של איביץ', בראשות ברנדלי קובאס. "קובאס די מהיר, וזקוק לתשומת לב מיוחדת", ציינו בתקשורת המקומית.

בורגוס אף דרש משחקניו להתייחס לצמד המשחקים במלוא הרצינות, למרות שמכבי תל אביב נראית מקרטעת בשלב זה של העונה. "לקבוצה של איביץ' יש לא מעט בעיות והיא לא מוכנה במיוחד מבחינה תחרותית בשלב הזה, כי חסרים לה מספר שחקנים בעמדות מפתח. מצד שני, זה לא אומר שאריס תזלזל בה", נכתב ביוון. "באריס מודעים לכך שמדובר ביריבה חזקה ושאפתנית שרוצה להשיג מקדמה משמעותית במשחק הבית שלה".

בתקשורת היוונית טוענים שבורגוס מתלבט בין שני מערכים - 4:4:2, ו-4:2:3:1, כשכרגע מתוכננים שני שינויים בהרכב בהשוואה לזה שניצח את גומל במשחק הראשון מבין השניים: סאלים אמבקאטה יחליף את מוזס אודובאג'ו, בעוד דניאל מאנצ'יני אמור לתפוס את מקומו של רפאל קמאצ'ו.

בקבוצה ממשיכים לחפש אחר שחקן הגנה נוסף ומקווים לצרף אחד כזה עוד לפני המשחקים מול מכבי תל אביב. מועמדותו של אוסקר מינגסה ירדה מהפרק לאחר שזה עזב את ברצלונה לטובת סלטה ויגו, גם שמו של ריכדלי באזור מוויטסה, אולם שכרו מוערך בכ-600 אלף יורו לעונה.

שחקן מכבי תל אביב, ברנדלי קובאס, מול זירה. דני מרון
יש ממה לחשוש? קובאס/דני מרון

אמש פרסמה אריס את הסגל המלא שלה לצמד המפגשים, כולל רכש הטרי מאנו גרסיה ולא כולל את ג'רביניו, שחתם לפני שבועיים אבל עדיין לא נמצא בכושר משחק. ביוון העריכו שגרסיה, השחקן היקר בתולדות המועדון, לא צפוי לפתוח במשחק בבלומפילד אלא לקבל דקות כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully