וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת הדין של אחת הנערות על טענות הפרקליטה: "ביזיון, בושה"

רומי קנבל הגיבה לדברי נציגת הפרקליטות על פרשת הקטינות: "מעוורת את עיני הציבור". ומהי אותה "אבקה" של אצילי ומיכה? ההסבר לא שכנע, ברשת הגיבו בהיתוליות: "חבל שבחקירות של אנשים פרטיים התירוץ הזה לא עובר"

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

עו"ד יהודית לייבה, מומחית לעבירות מין, היא הפרקליטה שהחליטה לסגור את התיק נגד דור מיכה ועומר אצילי, שהיו חשודים ביחסי מין אסורים עם קטינות. אתמול (שני) היא הסבירה את ההחלטה שלה בריאיון ל"חדשות 12", וטענה שאומנם יש בפרשה "ניצול מחפיר" מצד הכדורגלנים, אבל הבהירה ש"אין בהם דופי פלילי" לאור העובדה שהבנות הבהירו להן שוב ושוב שהן בנות 17 וחצי.

הריאיון של עו"ד לייבה עורר תגובות נסערות, ובמהלך הלילה גם עו"ד רומי קנבל שמייצגת את אחת הנערות כתבה פוסט זועם באינסטגרם. "ביזיון, מביש. פרקליטה שמנהלת תיק מתראיינת על התיק של פרשת הקטינות כדי לעוור שוב את עיני הציבור. איך את מציגה ראיות ומדברת עליהן? תני לציבור את התמונה המלאה".

עורכת הדין של אחת הנערות בפרשת הקטינות של עומר אצילי, דור מיכה, מגיבה לטענות הפרקליטה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
עורכת הדין של אחת הנערות בפרשת הקטינות של עומר אצילי, דור מיכה, מגיבה לטענות הפרקליטה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
עורכת הדין של אחת הנערות בפרשת הקטינות של עומר אצילי, דור מיכה, מגיבה לטענות הפרקליטה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
עורכת הדין של אחת הנערות בפרשת הקטינות של עומר אצילי, דור מיכה, מגיבה לטענות הפרקליטה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

כך או כך, עו"ד לייבה לא הצליחה להסביר בצורה משכנעת דבר אחד: למה אצילי ומיכה לא הואשמו בהדחת קטין לאלכוהול, ומה בנוגע לשימוש בסמים, לאור העובדה שמיכה כתב לאצילי "אלכוהול, ישיבה טובה, אני בעד להביא קצת אבקה". לדברי עורכת הדין, מדובר היה ב"אבקה שהם צורכים לצרכים בריאותיים, כמו שהרבה גברים צורכים בחדרי כושר".

ברשת כצפוי לעגו לדברי הפרקליטה, וגם אלמוג בוקר, כתב "חדשות 13" שחשף את הפרשה והמסרונים האחרונים, צייץ נגד דבריה: "ההסבר שלה הוא בלתי נתפס". להלן חלק מהתגובות ברשת לריאיון.

כזכור, ביוני 2020, שלושה חודשים אחרי פתיחת התיק והסערה הצבורית, הפרקליטות הודיעה: "ההחלטה לסגור את התיק התקבלה לאחר בחינה מעמיקה של מכלול הראיות בתיק, לרבות סרטונים והתכתבויות, ולאחר ביצוע השלמות חקירה. הודעה על כך נמסרה היום גם לנפגעות העבירה. יצוין כי לאחר פרסום פרשה זו בכלי התקשורת, החלו איומים רבים ושיימינג ברשתות החברתיות כלפי הקטינות נפגעות העבירה. הפרקליטות רואה תופעה זו בחומרה והחקירה בנושא זה עודנה נמשכת". גם חקירה זאת נסגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully