וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ עשוי לחתום השבוע, גלוך מועמד להרכב מול אריס

1.8.2022 / 8:15

מכבי תל אביב שיפרה הצעתה במטרה לסגור עם האקס בהקדם, יירשם למשחקים מול היוונים? הקשר הצעיר עשוי לקבל את חולצת ההרכב (חמישי, 20:00, ספורט4), הפנאטיקס הודיעו שיחרימו את המשחק והאווירה בבלומפילד עלולה להיות רגועה מדי

תקציר: מכבי תל אביב - זירה 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב שיפרה את הצעתה לדור פרץ במטרה לחתום איתו בהקדם. אחרי כמה ימים של גישושים, עליהם דווח כאן שלשום, במכבי תל אביב העלו הילוך במטרה לחתום עם הקשר וכעת נראה שהצדדים מאוד קרובים אחרי שפרץ כבר שלם עם שובו לישראל. במכבי תל אביב רוצים להשלים את העסקה ב-48 השעות הקרובות כדי לרשום את פרץ לצמד המשחקים מול אריס סלוניקי.

מי שמועמד לפתוח בהרכב של הצהובים במשחק הראשון מול היוונים (חמישי, 20:00, ספורט4) בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג הוא אוסקר גלוך. אחת המסקנות איתה יצאו במכבי תל אביב אחרי המשחק מול זירה האזרית ביום חמישי שעבר בבלומפילד הייתה שיש כרגע לקבוצה בעיה לא פשוטה של חוסר ביטחון. באופן מפתיע צצה לה הבעיה הזו דווקא אחרי שמכבי תל אביב ניצחה 0:3 במשחק הראשון בבאקו והיתה צריכה לבוא משוחררת לגומלין.

כבר במהלך המחצית הראשונה דיבר ולאדן איביץ' עם עוזריו על הספסל בדבר הבעיה שהוא מזהה וגם בהפסקת המשחק ובסיומו ניסה להבין מהשחקנים מדוע הם מתקשים דווקא בבית בבלומפילד כשהקהל הביתי בגב שלהם.

אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הדקות בהן היה על הדשא היו טובות. גלוך במשחק נגד זירה/דני מרון

אחת המסקנות, כאמור, היא שיש בשלב הזה צורך למצוא את השחקנים שאין בהם שום חששות או פחד במה ומכאן שנשקלת ברצינות האפשרות להרכיב את גלוך באחד עשר מול אריס סלוניקי ביום חמישי. גלוך נכנס כמחליף מול זירה ולמרות שלא הצליח לסייע לקבוצה לכבוש, הוא עדיין נראה קליל בראש ורגוע עם הכדור. הדקות שהוא היה על הדשא היו טובות ומכאן שבמכבי תל אביב חושבים להעלות אותו בהרכב מול אריס במשחק הראשון מבין השניים.

המשחק שיהיה ביום חמישי מוגדר בקבוצה כמשחק מפתח מאחר שברור לכולם, בטח אחרי מה שאיביץ' יודע לספר על אריס, שהמשחק באצטדיון בסלוניקי יהיה אופרה אחרת. מדובר באצטדיון ישן וביתי מאוד שמקבל עוצמות אדירות עם הקהל המקומי שהוא מהטובים ביוון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
גם הוא יודע - ביוון זו תהיה אופרה אחרת. איביץ'/דני מרון

על הרקע הזה מצרים במכבי תל אביב שארגון האוהדים של הקבוצה, הפנאטיקס, הכריז אתמול (ראשון) כי יחרים ביום חמישי את המשחק על רקע המלחמה שמנהלת מכבי תל אביב נגד אוהדים שמתפרעים בשער 11 ומובילים לקנסות ולעונשים נגד הקבוצה. מכבי תל אביב בשיתוף עם משטרת ישראל פעלו באחרונה להרחקת אוהדים שנתפסו מתפרעים ביציעים ובשל כך הוחלט בארגון לא לשבת על הגדר.

הארגון שנותן את הצבע והרעש ביציע הבהיר כי לא יעודד במשחקי הבית, אלא רק במשחקי החוץ ובמכבי תל אביב מאוכזבים מכך שדווקא ביום הפקודה וברגע הכי חשוב של הקיץ, לא יתמכו אוהדים מסויימים בשחקנים. גורמים שונים קראו אמש לארגון האוהדים ולהנהלה לדון במציאת פתרונות כדי שהקבוצה לא תיפגע על כר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully