וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: קיארטנסון חתם ביוון, אלכסיס שוב "עשה קופה", ריאל מכרה

האיסלנדי חתם באטרומיטוס היוונית, רומא ממשיכה להתחזק, אלכסיס עוזב את אינטר ועובר למארסיי, יונייטד טוענת ש"אין בעיה" עם רונאלדו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.7/ספורט1

העברות

* ססק פברגאס נחת הבוקר (שני) באיטליה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לשנתיים בקומו מהסרייה B. הספרדי הוותיק סיים את חוזהו במונאקו ומגיע כשחקן חופשי.

* וידאר קיארטנסון, החלוץ האיסלנדי הזכור לחובבי הכדורגל הישראלים מתקופתו במכבי תל אביב, חתם באטרומיטוס היוונית, שסיימה את העונה שעברה במקום ה-12 (מתוך 14). הוא מגיע בהעברה חופשית, אחרי שבעונה שעברה בליגה הנורבגית כבש ארבעה שערים.

* לואיס סוארס, שחזר הביתה לאורוגוואי וחתם בקבוצת נעוריו נסיונל, הוצג לעיני עשרות אלפי אוהדים במונטביאדו וקיבל את החולצה מספר 9.

* מתיאס וסינו חתם לשלוש שנים בלאציו. הקשר האורוגוואי, 31, שיחק באינטר, מאז עבר אליה תמורת 24 מיליון יורו מפיורנטינה ב-2017.

* פיליפ דיורצ'יץ' חתם בסמפדוריה, אליה הגיע בהעברה חופשית. הסרבי בן ה-30 עזב את ססואולו, וחזר לקבוצה שבה שיחק בין 2016 ל-2018.

* פדריקו די פרנצ'סקו, שחקן הכנף בן ה-28 ובנו של אוזביו די פרנצ'סקו, חוזר לסרייה A אחרי שהשלים את המעבר מספאל לעולה החדשה לצ'ה.

* רכש חדש לעולה החדשה לפרמיירליג: בורנמות' שילמה למידלסברו 12.5 מיליון פאונד עבור הקשר בן ה-23 מרקוס טאברנייר.

* ריאל מדריד מכרה לחטאפה תמורת 10 מיליון יורו את בורחה מיוראל. החלוץ בן ה-25, שהושאל בחצי העונה החולפת לכחולים, חתם לחמש שנים ונפרד מהמועדון אליו היה שייך מגיל 10.

שמועות

* אחרי ה"מתיחות" של מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו, הקבוצה מסרה ל"סקיי ספורט": אין לנו בעיה איתו. אתמול הפורטוגלי עזב את האצטדיון לפני סיום משחק האימון מול ראיו וייקאנו, שבו פתח והוחלף. ביונייטד הבהירו: הוא היה אחד מבין מספר שחקנים שעשו את זה, אין בעיה.

* באיטליה טוענים: אלכסיס סאנצ'ס סיים את חוזהו באינטר בהסכמה של שני הצדדים, אחרי שבועות ארוכים של משא ומתן. הצ'יליאני צפוי לחתום במארסיי. בצרפת טוענים: מארסיי שילמה לאלכסיס 4.5 מיליון יורו כדי שיסיים את החוזה.

* אנדראה בלוטי סיכם לשלוש שנים ברומא. החוזה ייחתם ברגע שאלדור שומורודוב יעבור לבולוניה. בלוטי, חלוץ טורינו לשעבר, הפך לשחקן חופשי, ואחרי שהיה מועמד למספר קבוצות, ישחק לצד דיבאלה אצל מוריניו תמורת 2.8 מיליון יורו לעונה, כולל בונוסים. שומורודוב יעבור להולוניה בהשאלה, עם אופציית רכישה.

שחקן נבחרת צ'ילה אלכסיס סאנצ'ס. Pool, GettyImages
ממשיך להרוויח יפה. אלכסיס/GettyImages, Pool

* המגן השמאלי מארק קוקורייה נואש לעבור מברייטון למנצ'סטר סיטי, שלעת עתה מסרבת לשלם עבורו 50 מיליון ליש"ט. מי שעשויה להיכנס לתמונה ולנסות לבצע מחטף היא צ'לסי, שלפי הפרסום ב"דיילי מייל" בוחנת אפשרות לפנות לשחפים על אף הידיעה שהמגן רוצה לעבור לאלופה.

* בצרפת פורסם שניוקאסל פנתה ללידס בניסיון לרכוש את הקשר ג'ק הריסון והציעה תמורתו 40 מיליון ליש"ט. לידס סירבה והצעה והיא דורשת קרוב ל-50 מיליון ליש"ט תמורת הקשר האנגלי בן ה-25.

* על פי "האתלטיק", צ'לסי עובדת על עסקה לרכישת ווסלי פופאנה, בלם לסטר סיטי שמוערך בכ-80 מיליון ליש"ט. הצרפתי הוזכר גם כמועמד לפריז סן ז'רמן.

* באיטליה פורסם שנסגרה השאלת ג'ורג'יניו ויינאלדום מפריז סן ז'רמן לרומא. ההולנדי, שעם סיום חוזהו עזב את ליברפול לטובת הצרפתים ולא הצליח להשתלב, יעבור בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה כאשר הג'אלורוסי ישלמו רק 60 אחוז משכרו על פי הדיווחים.

* קשר נוסף שעשוי לעזוב בקרוב את פ.ס.ז' הוא אידריסה גיי. על פי ה"טיימס", אברטון נמצאת בשיחות עם הפריזאים בנוגע לסנגלי, שלוש שנים בלבד אחרי שמכרה אותו לצרפתים תמורת 30 מיליון פאונד.

* פולהאם הגיע לסיכום עם ארסנל בנוגע לשוער הגרמני ברנד לנו. העולה החדשה צפויה לשלם כ-8 מיליון ליש"ט, לפי הכתב דייויד אורנסטין.

* עוד בפולהאם: קבוצתו החדשה של מנור סולומון מחפשת גם חיזוק להגנה והגישה הצעות לארבעה בלמים, כך על פי "סקיי ספורטס", ביניהם מלאנג סאר מצ'לסי ועיסא דיופ מווסטהאם.

* ג'אקומו רספאדורי, חלוץ נבחרת איטליה בן ה-22, סיכם את תנאיו בנאפולי לחמש שנים, כך על פי התקשורת המקומית בעיר. כעת ינסו שני המועדונים להגיע לסיכום בנוגע לדמי ההעברה. עם זאת, ב"גאזטה דלו ספורט" דווח כי יובנטוס עושה מאמץ אחרון כדי להצטרף למירוץ ושמסימיליאנו אלגרי מעוניין בו כאלטרנטיבה לאלברו מוראטה שסיים את תקופת ההשאלה במועדון.

* "איל טמפו" האיטלקי מדווח: רומא הצטרפה למילאן במרדף אחר ג'אפט טנגנגה, בלמה של טוטנהאם.

* גם הבלם האנגלי ג'ו רודון טס לצרפת כדי להשלים את המעבר לראן, אליה יושאל מטוטנהאם לעונה אחת עם אופציית רכישה ב-20 מיליון יורו.

* טורינו תשלים במהלך השבוע את ההחתמות של ולנטינו לזארו האוסטרי ואלכסיי מירנצ'וק האוקראיני. הקבוצה גם מתקרבת לרכישת הכישרון הטורקי אמירהאן אילקהאן בן ה-18. בשיקטאש תקבל עבורו 4.5 מיליון יורו.

שחקן נבחרת איסלנד וידאר קיארטנסון. רויטרס
היעד הבא: יוון. וידאר קיארטנסון/רויטרס

* ברנטפורד פתחה בשיחות עם סמפדוריה בנוגע למיקל דמסגור, שחקן הכנף בן ה-22 שפרץ ביורו לפני שנה במדי נבחרת דנמרק.

* התקדמות משמעותית במגעים בין לאציו לספציה בנוגע לשוער איבן פרובדל, שאמור להגיע כדי להתחרות עם לואיס מקסימיאנו על המקום בהרכב.

* מאתיה ויטי, בלם נבחרת איטליה הצעירה, המריא לצרפת כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום לחמש שנים בניס, שתשלם עבורו 15 מיליון יורו לאמפולי, לה יישארו 10 אחוזים ממכירה עתידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully