וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות גוברת: רונאלדו עזב את אולד טראפורד לפני שריקת הסיום

לאחר שהוחלף בהפסקה נגד ראיו וייקאנו ונתפס בחילופי דברים מסתוריים עם טן האח, חלוץ מנצ'סטר יונייטד הביע בבירור את חוסר שביעות רצונו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אתלטיקו מדריד 1:0/ספורט1

46 דקות של כריסטיאנו רונאלדו על כר הדשא הספיקו כדי להוסיף אש למדורה שנוצרה הקיץ במנצ'סטר יונייטד: לאחר שהוחלף בתום המחצית הראשונה של משחק ההכנה נגד ראיו וייקאנו, החלוץ הפורטוגלי, שדרש כידוע לעבור לקבוצה אחרת לפני כחודש, עזב את אולד טראפורד עוד לפני סיום ההתמודדות.

אחר הצהריים החלו בטונים פחות צורמים מבחינתו של רונאלדו, שנכנס מחויך יחסית לתחומי האצטדיון לקראת משחקו הראשון בקדם העונה, אחרי שלא יצא עם הקבוצה למסע באוסטרליה בצל דרישתו לעזוב את השדים האדומים. חלק מאוהדי מנצ'סטר יונייטד שרקו בוז למשמע שמו במערכת הכריזה במהלך החימום, אולם מנגד, הסופרסטאר זכה גם לקריאות העידוד הרועשות ביותר מבין כל השחקנים.

רונאלדו היה הראשון לצאת מהמנהרה בחימום ומיד פנה אל היציעים כשהוא מוחא כפיים לקהל, שמן סתם אין לו חלק ברצון של החלוץ לסיים את הקדנציה השנייה שלו באולד טראפורד.

אלא שבמשחק עצמו הדברים נראו לא כל כך טוב מבחינתו של כריסטיאנו, שהפגין בעיקר כושר משחק לקוי ולא הגיע להזדמנויות להבקעה. במהלך המחצית הראשונה, הפורטוגלי והמאמן אריק טן האח היו מעורבים בסצנה משונה, כאשר שוחחו תוך כדי הפסקת שתייה והשחקן נראה תופס את הראש בתסכול.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו עם המאמן אריק טן האח. Jan Kruger, GettyImages
יום לא מוצלח. רונאלדו וטן האח ברגע שמשך את תשומת הלב/GettyImages, Jan Kruger

נקודת השיא הגיעה בתחילת המחצית השנייה. רונאלדו, שהיה היחיד מבין שחקני ההרכב של מנצ'סטר יונייטד שהוחלף על ידי טן האח בהפסקה, ראה את מחליפו אמאד דיאלו כובש את שער היתרון של האדומים תוך פחות משלוש דקות.

אחר הצהריים הסתיימו, כאמור, בעזיבה מוקדמת של הכוכב את תחומי האצטדיון בזמן שהמשחק עוד היה בעיצומו, באקט ברור של חוסר שביעות רצון מהסיטואציה שלו במנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully