וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הוחלף בהפסקה, מחליפו כבש תוך שלוש דקות

טן האח החליף רק את הפורטוגלי בהפסקת המפגש עם ראיו וייקאנו, דיאלו הבקיע למנצ'סטר יונייטד בדקה ה-48. צפו בתמונות: האם החלוץ והמאמן התווכחו? ניצחונות למילאן ולסטר, מחליפי ליברפול הובסו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אתלטיקו מדריד 1:0/ספורט1

אחרי ארבעה שבועות שבמהלכם דרישתו לעזוב עוררה אינספור ספקולציות ואינטריגות, כריסטיאנו רונאלדו ערך היום (ראשון) את הופעתו הראשונה בקדם העונה של מנצ'סטר יונייטד כשפתח בהרכב במשחק ההכנה מול ראיו וייקאנו. והוא אמנם לא יכול היה לעשות דבר בעניין, אבל הפורטוגלי לא ממש יצא טוב מההתמודדות, שכן המחליף שלו אמאד דיאלו כבש פחות משלוש דקות לאחר שאריק טן האח הוריד את רונאלדו לספסל.

CR7 היה היחיד מבין אלו שנכללו ב-11 שפינה את מקומו בהפסקה, לאור העובדה שהוא עדיין חלוד כפי שהבהיר טן האח עוד לפני המשחק. דיאלו, שעלה במקומו, מצא כאמור את הרשת בדקה ה-48 והעלה את השדים האדומים ליתרון שלא החזיק מעמד. אלברו גרסיה השווה ל-1:1 עבור ראיו וייקאנו - וזו גם הייתה תוצאת הסיום.

מעבר להתפתחויות שיצרו במידה מסוימת את התחושה שיונייטד הסתדרה טוב יותר בלעדיו, רונאלדו גם נתפס בעדשת המצלמה ברגע מסתורי משהו. במהלך הפסקת השתייה, החלוץ החליף כמה מילים עם טן האח בסמוך לספסל, ואם לשפוט לפי התמונות - הוא לא היה מרוצה ממה ששמע.

רונאלדו הוצע על ידי סוכנו למספר קבוצות בכירות באירופה, ביניהן צ'לסי, אתלטיקו מדריד, נאפולי, באיירן מינכן וברצלונה, זאת בעקבות רצונו לשחק במועדון שמשתתף בליגת האלופות ויכול להתחרות על תארים בעונה הקרובה - דבר שבעיניו של הפורטוגלי, מנצ'סטר יונייטד אינה מסוגלת לעשות.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו עם המאמן אריק טן האח. Jan Kruger, GettyImages
רגע מסתורי. רונאלדו עם טן האח/GettyImages, Jan Kruger
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו עם המאמן אריק טן האח. Jan Kruger, GettyImages
מעניין מה נאמר שם. רונאלדו תופס את הראש/GettyImages, Jan Kruger

צפו בניצחון לסטר על סביליה

תקציר ניצחונה של לסטר סיטי 0:1 על סביליה בהכנה/ספורט1

צפו בתקציר ההפסד של ליברפול לשטרסבורג

תקציר: ליברפול - שטרסבורג 3:0/ספורט1

במשחקי הכנה נוספים שנערכו היום, ניצחה אלופת איטליה מילאן 0:2 בחוץ את מארסיי ולסטר 0:1 את סביליה. ג'וניור מסיאס כבש את הראשון כעבור 11 דקות בלבד והוסיף בישול בדקה ה-28 לאוליבייה ג'ירו הוותיק, שקבע את תוצאת המשחק. קירנן דוסברי-הול כבש את השער היחיד במשחק בו ניצחו השועלים את האנדלוסים.

לאחר שזכתה במגן הקהילה אמש, עלתה ליברפול למשחק הכנה מול שטרסבורג עם הרכב משני והובסה 0:3. הצרפתים כבשו את שלושת השערים תוך 21 דקות. אדריין תומאסון כבש צמד (4 ו-21) כשבתווך חביב דיאלו הסנגלי כבש את השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully