וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום השווה לפחות 17 מיליון יורו: המענקים שתוכל לקבל מכבי חיפה

בכל העונה שעברה הרוויחה מכבי חיפה מענקים בסך 4.6 מיליון יורו. עלייה לבתי הליגה האירופית תאפשר לה להכפיל את הסכום, בעוד בליגת האלופות תוכל להגיע לסכום שבכותרת ואף להגדילו אם תלך בדרכה של שריף טירספול

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

בכל העונה שעברה, בה הגיעה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג וגם צברה במהלכו ארבע נקודות, קיבלה מכבי חיפה מענקים בסך 4.6 מיליון יורו. ניצחון החוץ הגדול על אולימפיאקוס קבע כי הרף המינימלי של הירוקים הוא אותו שלב בתים (ואותו תגמול כספי) אבל גם הציב אותם מרחק יריבה אחת מהכפלת הסכום.

אם מכבי חיפה תעבור את אפולון לימסול, אותה תארח ביום רביעי הקרוב ושישה ימים לאחר מכן תפגוש לגומלין בקפריסין, היא תעפיל לפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות לראשונה מאז 2011 (הפסד לגנק בפנדלים) ותבטיח לעצמה לכל הפחות מקום בבתי הליגה האירופית. המשמעות הכספית: מענקים בסך 9 מיליון יורו לפחות, וזה עוד לפני שדיברנו על זכויות שידור, מכירות כרטיסים וכו'.

החלוקה:

5 מיליון יורו עבור שלב הפלייאוף בליגת האלופות
3.63 מיליון יורו על כניסה לבתי הליגה האירופית
210 אלף יורו על כל נקודה בשלב הבתים
132 אלף יורו לפחות על מענק עשור

ג'ובאני רוסו, יעקב שחר, אייגבני יעקובו מכבי חיפה. ברני ארדוב
הרווח הכספי מליגת האלופות כיום גדול פי כמה מימי 2002/03. יעקב שחר עם ג'ובאני רוסו ואייגבני יעקובו/ברני ארדוב

אם מכבי חיפה תדיח את הקפריסאים ולאחר מכן תצלח גם את שלב הפלייאוף ותיכנס לבתי ליגת האלופות בפעם השלישית בהיסטוריה, אז גובה המענקים יהיה יותר מפי שלושה לעומת העונה שעברה.

החלוקה:

15.64 מיליון יורו על כניסה לבתי ליגת האלופות
1.137 מיליון יורו לפחות על מענק עשור
930 אלף יורו עבור כל נקודה

זה הסכום המינימלי. אם ניקח למשל את שריף טירספול, שהייתה המדורגת הכי נמוך מבין 32 המשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות (כפי שצפויה להיות מכבי חיפה) ולכן קיבלה 1.137 מיליון יורו במענק ההיסטורי שמסתמך על ניקוד ב-10 השנים האחרונות, היא סיימה את הקמפיין עם תגמולים של מעל 24 מיליון יורו. אלופת מולדובה צברה שבע נקודות בשלב הבתים, סיימה במקום השלישי ועברה משם לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית.

למעשה, עונה דומה בליגת האלופות תאפשר למכבי חיפה להרוויח (רק ממענקים) סכום המתקרב לתקציבה העונתי שעומד על כ-90-100 מיליון שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully