וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי אופטימי לפני הביקור בישראל, בונוצ'י: "רוצים לחזור להיות מכונה משומנת"

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 9:30

אחרי ההפסד 2:0 לריאל מדריד, יובנטוס עם הפנים קדימה לקראת המפגש עם אתלטיקו מדריד בשבוע הבא (7 באוגוסט, 21:30, ספורט1). המאמן מרוצה מהיכולת, הבלם הוותיק: "יש פה תשוקה גדולה לחזור לטופ"

תקציר הניצחון 0:2 של ריאל מדריד על יובנטוס במשחק הכנה בקליפורניה/ספורט1

לאחר ההפסד 2:0 לריאל מדריד הבוקר (ראשון), נותר ליובנטוס עוד משחק הכנה אחד לקראת העונה - בעוד שבוע בדיוק, בתל אביב, מול אתלטיקו מדריד (7 באוגוסט, 21:30, ספורט1).

על אף ההפסד, מסמיליאנו אלגרי אופטימי לקראת העונה שבפתח. "היה משחק טוב שסוגר עבורנו מסע של עשרה ימים בארצות הברית", אמר המאמן. "פגשנו את הקבוצה הטובה באירופה, ועד כמה שאפשר ניסינו לשחק, ניסינו להניע כדור ולא לוותר עליו. אני מרוצה מההופעה של השחקנים, אבל עדיין אפשר להשתפר. יש לנו עוד כמה שחקנים שאמורים לחזור. כעת ננוח מספר ימים ונחזור לעבודה".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. James Williamson, GettyImages
בשבוע הבא ניסוי הכלים האחרון - בישראל. אלגרי/GettyImages, James Williamson

גם לאונרדו בונוצ'י, שפתח מול ריאל מדריד, מזהה מספר נקודות אור לפני פתיחת העונה. "אנחנו מרגישים מאוד חיוביים, יש התלהבות וכימיה בסגל שנוצר כאן", אמר הבלם הוותיק. "השחקנים החדשים הביאו שמחה ותשוקה לעבוד יחד, וגם הגברנו את רמת האינטנסיביות באימונים ובמשחקים".

כשבונוצ'י מדבר על השחקנים החדשים, הוא מתכוון בין היתר לפול פוגבה ואנחל די מריה: "אנחנו ברי מזל, כי פול מכיר היטב את יובנטוס ואנחל הוא ווינר בכוחות עצמו. יש פה תשוקה גדולה לחזור לטופ, לזכות בתארים באיטליה ולהיות שוב כוכבים באירופה. אני מזהה את הרצון להקריב מצד כולם, לצערי בשנים הקודמות לא ממש היתה לנו את המנטליות המנצחת שהיתה כל כך ייחודית לנו. כעת אנחנו רוצים להיות המכונה המשומנת שהיינו בסוף העשור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully