וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה ואסנסיו כבשו ב-0:2 של ריאל על יובנטוס, 0:2 גם לברצלונה

הבלאנקוס נפרדו מארה"ב עם ניצחון, אסנסיו שלח מסר לאנצ'לוטי. שערים של דמבלה ודפאי העניקו לבארסה ניצחון על ניו יורק רד בולס

תקציר הניצחון 0:2 של ריאל מדריד על יובנטוס במשחק הכנה בקליפורניה/ספורט1

הקבוצות הבכירות ביבשת ממשיכות במסעותיהן בארצות הברית. הלילה (בין שבת לראשון) התקיימו שני משחקים מסקרנים: ברצלונה גברה 0:2 על ניו רק רד בולס, וריאל מדריד גברה על יובנטוס בתוצאה זהה.

קארים בנזמה, ריאל מדריד, חוגג. James Williamson - AMA, GettyImages
שער שני במשחקי ההכנה. בנזמה חוגג/GettyImages, James Williamson - AMA

ריאל מדריד - יובנטוס 0:2

מפגש הענקיות בקליפורניה היה חד צדדי, והסתיים בניצחון ראשון של הבלאנקוס בארצות הברית, 10 ימים לפני הסופר קאפ האירופי מול איינטרכט פרנקפורט. יובה, מצידה, תקווה להציג יכולת משופרת במשחק נגד אתלטיקו מדריד בבלומפילד בעוד שבוע (חי בספורט1). אנצ'לוטי העלה הרכב חזק עם מודריץ', קאסמירו וקרוס בקישור ועם ויניסיוס ובנזמה בהתקפה, והשניים האחרונים העניקו לו יתרון בדקה ה-19. הברזילאי סחט עבירה מדנילו ברחבה, והצרפתי תרגם זאת לשער מהנקודה הלבנה.

יובה עם אנחל די מריה בהרכב ניסתה להשוות, אבל במחצית השנייה ריאל הזרימה דם חדש לכר הדשא עם הרבה חילופים, וכבשה את השני. מי שהיה חתום עליו הוא מרקו אסנסיו המתנדנד, שמצא את הרשת בדקה ה-69 בעזרת בישול של חסוס ואייחו. שחקן נבחרת ספרד עם מסר לאנצ'לוטי, על רקע השמועות שיעזוב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני ברצלונה פרנקי דה יונג, ראפיניה חוגגים עם עוסמאן דמבלה. Ira L. Black, GettyImages
בכושר מצוין. דמבלה חוגג עם דה יונג וראפיניה/GettyImages, Ira L. Black

ניו יורק רד בולס - ברצלונה 2:0

הקבוצה של צ'אבי נפרדת מארצות הברית עם מאזן של שלושה ניצחונות ותיקו, ובעיקר עם ציפיות מוגברות מעוסמאן דמבלה. שחקן הכנף הצרפתי שחתם לאחרונה על חוזה חדש נראה מצוין בהכנה לעונה, הצטיין גם הלילה וחותם טור מוצלח לאמריקה במהלכו סיים כמלך השערים של הקבוצה עם ארבעה כיבושים. הלילה דמבלה פתח לראשונה יחד עם ראפיניה ורוברט לבנדובסקי, והציג לראווה את הטריו ההתקפי המסקרן של ברצלונה. גם פרנקי דה יונג קיבל מקום בהרכב של צ'אבי על רקע השמועות על עתידו, במה שאולי מרמז על כך שהמאמן בונה עליו גם להמשך.

כך או כך, ברצלונה הציגה כדורגל התקפי שוטף, אבל עדיין הייתה חסרה את הרגל המסיימת של רוברט לבנדובסקי. הכוכב הפולני עדיין ללא שער במדי בארסה, וההופעה השלישית שלו במדי הקבוצה לוותה בהרבה החמצות והסתיימה כעבור 76 דקות, כשהוא נראה מתוסכל ומאוכזב מכך שלא מצא את הרשת. למזלו, לבארסה יש את דמבלה וראפיניה שלוהטים עד כה. שני שחקני הכנף היו חתומים על השער הראשון בדקה ה-40, כשהברזילאי מוצא את הצרפתי ברחבה והאחרון בועט בעוצמה לפינה הרחוקה ולרשת.

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי. Ira L. Black, GettyImages
בינתיים הוא בעיקר מחמיץ. לבנדובסקי/GettyImages, Ira L. Black

צ'אבי ערך שינויים רבים במחצית השנייה, וקיבל מממפיס דפאי המחליף את השער שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-87, אחרי חולמנות בהגנת ניו יורק שאיפשרה להולנדי לגלגל מקרוב לרשת החשופה. בשורה התחתונה, ברצלונה נראית מרשימה ומאיימת כשנותרו פחות משבועיים למשחקה הראשון בליגה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully