וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי וברצלונה מאמינים בלבנדובסקי, סליהמידז'יץ': "סגר את הדלת עם התחת"

הפולני עדיין מחכה לשער הבכורה במדי ברצלונה, ההחמצות שלו נגד ניו יורק רד בולס לא מטרידות את המאמן, בבאיירן מינכן לא סולחים. אנצ'לוטי על הרכש של ברצלונה: "שום דבר כבר לא מפתיע אותי"

תקציר הניצחון 0:2 של ריאל מדריד על יובנטוס במשחק הכנה בקליפורניה/ספורט1

ברצלונה מסכמת מסע מוצלח לארצות הברית, ולא מוטרדת מהסיפתח הפושר של רוברט לבנדובסקי. הלילה (בין שבת לראשון) גברו הקטלאנים 0:2 על ניו יורק רד בולס, במשחק בו קיוו לקבל שער בכורה מהכוכב הפולני אבל ראו אותו בעיקר מחמיץ. לבנדובסקי ערך שלושה משחקים במדי קבוצתו החדשה, עדיין לא כבש והלילה נראה מתוסכל אחרי סדרת החמצות במחצית הראשונה.

את צ'אבי, שראה מקרוב את חבלי הלידה של לואיס סוארס כשהחל לשחק איתו בברצלונה, זה לא מדאיג בכלל. "מה שקורה לרוברט קרה גם לשחקנים מצוינים ששיחקו פה לפניו. גם סוארס התחיל ככה, וכבש אחר כך אינספור גולים. גם פראן טורס היה בסיטואציה דומה והתגבר. אני מבין את התסכול והאכזבה שלו, אבל הוא פשוט צריך להמשיך לשחק עם ביטחון. הוא יודע שאני מאחוריו, יש לי את מלוא הביטחון בו ואני לא מודאג בשום צורה".

ביינתיים בבאיירן מינכן ממשיכים להביע כעס על העזיבה של החלוץ, וחסן סליהאמידז'יץ', המנהל המקצועי של הבווארים, מאשים את ז'ואן לפורטה והתנהגותו: "אין ספק שנשוחח עם לפורטה על העניין בפעם הבאה שנראה אותו". על הטענות של לבנדובסקי שבאיירן שיקרה: "אני לא מבין את זה. אבא שלי לימד אותי שכשאתה עוזב, אף פעם אל תסגור את הדלת עם הישבן. הוא פחות או יותר עושה את זה".

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי. Ira L. Black, GettyImages
זה עדיין לא זה. לבנדובסקי/GettyImages, Ira L. Black

צ'אבי פתח בהרכב עם פרנקי דה יונג, המועמד החם לעבור למנצ'סטר יונייטד, והיה מי שתהה האם המאמן העביר בכך מסר לגבי עתידו של הקשר ההולנדי. באופן מפתיע, דה יונג תופקד בתור בלם, לא בעמדה הטבעית שלו. "אני לא יודע אם הוא יישאר. צריך לחכות ולראות אם הוא יהיה שחקן שלנו בעונה הקרובה, כי החלון עוד ארוך והרבה דברים יכולים לקרות. מבחינתי לא העברתי פה שום מסר, אני מדבר עם פרנקי באופן גלוי על הכל", הסביר. "אני תמיד אוהב לנסות לשחק עם שחקנים בכל מיני עמדות, אין לזה משמעות בנוגע להמשך".

בברצלונה מרוצים מאוד מעוסמאן דמבלה, שסיים את ארבעת המשחקים בארצות הברית עם ארבעה שערים וכבש גם הלילה. "אני מאוד אוהב אותו, ומאמין שאין הרבה שחקנים עם כישרון כזה", החמיא צ'אבי. "אם הוא מוסיף לכישרון הזה מספרים ושערים, זה פנטסטי". גם ראפיניה שהציג יכולת טובה מאוד במשחקיו הראשונים בקבוצה ובישל לדמבלה את השער הראשון, קיבל שבחים. "אני עוקב אחריו כבר במשך כמה שנים. הרעב והרצון שלו להצליח מרשימים מאוד. הוא יעזור לנו המון, הוא החתמה פנטסטית למועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ריאל מדריד אופטימית: "ההתלהבות מה-14 עדיין מורגשת"

הרבה סימני שאלה ישנם סביב ריאל מדריד לקראת העונה הקרובה, לאור העובדה שהקבוצה בקושי התחזקה בפגרה ותידרש גם העונה להסתמך על קרים בנזמה. הלילה (בין שבת לראשון) ריאל שיחקה לעיני 93,702 צופים באצטדיון הרוז בול בפסידנה, כדי להזכר שעם כל המגבלות שלה, עדיין יש סביב אלופת אירופה עניין ענק. "ההתלהבות מהזכייה ה-14 שלנו בליגת האלופות עדיין מורגשת", אמר המאמן קרלו אנצ'לוטי, על התמיכה מהקהל בארה"ב, "קיבלנו תמיכה מדהימה".

ריאל גברה 0:2 על יובנטוס, כשבנזמה כובש את שערו השני במהלך ההכנה, עם פנדל מדויק בדקה ה-19 אחרי שוויניסיוס הוכשל על ידי דנילו. בדקה ה-69 מרקו אסנסיו הכפיל. אנצ'לוטי פתח עם ה-11 שצפויים לפתוח בסופר קאפ האירופי מול איינטרכט פרנקפורט, וביצע חמישה שינויים בהרכב שסיים ב-2:2 עם קלוב אמריקה ביום רביעי. בהפסקה אנצ'לוטי ביצע רק חילוף אחד, כשהכניס את אנטוניו רודיגר במקום אדר מיליטאו.

אנצ'לוטי אופטימי לקראת העונה והאתגרים. "הקבוצה מוכנה היטב ומרוכזת בסופר קאפ", אמר, "מחנה ההכנה היה טוב, התאמנו טוב, כולם שיחקו ולקחו חלק בהכנה, זה הלך טוב. המחנה היה חיובי. לא היו לנו פציעות, והקבוצה עבדה טוב. עכשיו הצטרך לבחון את מה שעשינו, ויש לנו ביטחון להמשך".

המאמן נשאל האם הוא מופתע מהעובדה שברצלונה עשתה הקיץ כל כך הרבה החתמות גדולות ויקרות, על אף הדיווחים על בעיות כספיות וחובות גדולים. "הם בונים קבוצה פנטסטית, אבל אני מרוכז בקבוצה שלי וכרגע אני לא כל כך מודאג. הם הולכים להתחרות על תארים. האם הסכומים הפתיעו אותי? בכדורגל שום דבר כבר לא מפתיע אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully