וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'סוס מצית את הדמיון, הפרשנים מצננים את ההתלהבות מארסנל

הברזילאי הפציץ שלושער מול סביליה והלהיב את ארטטה ("מביא איתו איכויות שלא היו לנו"), אך רוי וקין ואיאן רייט משוכנעים: סיטי צדקה כשמכרה אותו

תקציר ניצחונה של ארסנל 0:6 על סביליה בגביע האמירויות/ספורט1

נכון, בינתיים מדובר בתקופת ההכנה בלבד, אבל ממשחק למשחק ארסנל רק מציתה עוד ועוד את הדמיון של אוהדיה. לאחר ה-0:4 על צ'לסי בשבוע שעבר, מחצו אמש (שבת) התותחנים 0:6 את סביליה, וכך נראו עד כה חמשת משחקי ההכנה שלהם לעונה:

3:5 על נירנברג
0:2 על אברטון
1:3 על אורלנדו סיטי
0:4 על צ'לסי
0:6 על סביליה

כוכב המשחק היה גם כוכב ההכנה כולה, גבריאל ז'סוס, שהפגיז שלושער, סופר כבר שבעה שערים בחמישה משחקים לא רשמיים, ונראה בכושר מצוין לקראת פתיחת העונה מול קריסטל פאלאס ביום שישי הקרוב.

חרף ההצגה הגדולה, מיקל ארטטה עדיין היה רוצה לחזק את קבוצתו לפני תום החלון: "אנחנו מקווים להצליח לעשות משהו, אם השוק יאפשר זאת. אנחנו רוצים להשיג איזון מושלם, אבל אני לא בטוח שנצליח לעשות זאת". לפי התקשורת האנגלית, מחפש המנג'ר עוד שחקן כנף וקשר מרכזי.

על המשחק עצמו והכוכב החדש שלו אמר ארטטה: "הוא נותן לנו אופי מנצח, הוא מקצוען שדורש הרבה מעצמו ומאחרים. הוא מביא איתו איכויות אחרות שלא היו לנו, ומאפשר לנו ההמון אופציות. אני מאושר שהוא כאן. אנחנו מרוצים מאוד ממה שעשינו עד כה".

מי שעדיין לא ממש התרשם הוא רוי קין, שטוען שיש סיבה שמנצ'סטר סיטי הסכימה למכור את ז'סוס ואת אולכסנדר זינצ'נקו: "לא הייתי מפקפק בדיעה של פפ גווארדיולה. הוא עבד איתם מקרוב וחש שצריך לרענן. הם השיגו עליהם כסף טוב. פפ כנראה לא רואה קבוצות כמו ארסנל כאיום".

אגדת העבר איאן רייט הסכים: "מנצ'סטר סיטי יכולה לוותר על שחקנים כאלה, בין אם לטובת צ'לסי, שהיא יריבה ישירה, או לטובת ארסנל, כי היא לא מודאגת מהן. היא לא מודאגת מז'סוס או ראחים סטרלינג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully