וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "מעולם לא התקרבתי לסמים, הכתבות עיוותו את המציאות"

קשר מכבי חיפה בתגובה לכתבות ב"רשת 13" שבהן עלה חשד שהוא ודור מיכה צרכו סמים כחלק מפרשת "הכדורגלנים והקטינות": "יותר משנתיים עברו ואין יום שעובר מבלי שאני מתחרט, מצטער, לוקח אחריות מלאה ומתנצל בפני כולם על המעשים שלי. אני לא קורבן"

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

שנתיים אחרי פרשת "הכדורגלנים והקטינות" שחזרה כעת לכותרות בעקבות סדרת הכתבות של העיתונאי אלמוג בוקר במהדורת החדשות של "רשת 13", עומר אצילי, קשר מכבי חיפה, התנהג בדומה לחברו, דור מיכה, ופרסם גם הוא פוסט באינסטגרם שבו הוא גם מפרסם התנצלות על מעשיו, אבל כמו קשר הפועל באר שבע מבהיר גם כן שמעולם לא צרך סמים ומתלונן על "הודעות לא אותנטיות" ששודרו בתחקיר.

"אחרי שבוע מלא רגשות, יום הולדת, ברכות, ניצחון ענק ביוון והכתבות שהחזירו אותנו שנתיים אחורה. יותר משנתיים עברו ואין יום שעובר עליי מבלי שאני מתחרט, מצטער, לוקח אחריות מלאה ומתנצל שוב בפני כולם על המעשים שלי. לא כך צריך לנהוג אדם שמשפיע על צעירים", כתב תחילה אצילי.

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי. ברני ארדוב
התנצל תחילה. אצילי לאחר פרסום התחקיר/ברני ארדוב

"מעל שנתיים שאני עושה הכל לכוון את החיים האישיים שלי ואת הקריירה למקומות חיוביים, עזרה ומעורבות בקהילה וכמובן עושה הכל כדי לשמור על הבית שלי", המשיך אצילי, "אני לא קורבן והאחריות היא שלי ואני לא מנסה לקבל אהדה, אבל חשוב לי להתייחס בכנות לכתבות ששודרה ביומיים האחרונים ועיוותו לא אחת את המציאות: מעולם לא התקרבתי לסמים! מעולם לא הצעתי למישהו משהו שאני לא מכיר ולא אכיר.

"חלק גדול מההודעות שהוצגו לא היו אותנטיות ונכונות. אבל שוב, אני זה שטעיתי ואני מתחרט ומתנצל על הכל, למדתי את הלקח ואני רק רוצה להמשיך בחיי. יענקל'ה שחר ומכבי חיפה נתנו לי הזדמנות אחרי שהתיק נסגר בחוסר אשמה וביחד איתם אני מנסה להמשיך הלאה בחיי ולנסות לעשות רק טוב. מקווה שאוכל להמשיך להחזיר להם ולקהל על התמיכה. שבת שלום לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully