וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו מגיב לשמועות: "אתם לא מסוגלים להעביר יום אחד בלי לדבר עליי"

באנגליה עוסקים ללא הרף בעתיד הפורטוגלי ואף טוענים שהוא רוצה לעזוב את יונייטד "כדי לעקוף את מסי". הוא מצידו מכחיש: "אין גבול לשקרים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.7/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו חזר בתחילת השבוע למנצ'סטר וביום שלישי נפגש עם ראשי המועדון והבהיר פעם נוספת שהוא דורש לעזוב, אבל לטענת "האתלטיק" זהו לא רק הרצון לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה שגורם ל-CR7 לעשות ככל שביכולתו כדי לקבל אור ירוק למצוא קבוצה חדשה.

זה לא סוד שהפורטוגלי בן ה-37 דורש לעזוב במטרה לעבור לקבוצה שכן תשתתף בעונה הבאה בליגת האלופות, אבל כעת דווח שזו לא רק ההיעדרות האפשרית מהמפעל שמטרידה אותו, אלא העובדה שליאונל מסי עשוי לצמצם ממנו פערים בקרב על השיאים האישיים במפעל היוקרתי. צריך לזכור שהפרעוש צעיר מרונאלדו בשנתיים ושבימים האחרונים ישנם דיווחים על כך שהוא עשוי לעזוב את פריז סן ז'רמן ולחזור בעונה הבאה לברצלונה, במדיה הוא צפוי לסיים את הקריירה אם קאמבק כזה אכן ייצא לפועל.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה, כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
לרונאלדו יש סיבה לדאגה, בוודאי אם מסי יחזור לברצלונה/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו הבקיע בסך הכל 15 שערים יותר מליאונל מסי במסגרת ליגת האלופות, אבל מסי כבש יותר שערים במשחקי שלב הבתים בלבד, שלושה שערים יותר ליתר דיוק. ב"האתלטיק" נטען שרונאלדו בהחלט שם לעצמו למטרה לעקוף את מסי בנתון הנ"ל, במטרה להפוך למלך שערי שלב הבתים בכל הזמנים בנוסף להיותו מלך שערי המפעל ומלך השערים בשלבי הנוק-אאוט.

כמובן שהרצון לזכות בתארים וסיבות משפחתיות נוספות אלו מניעים משמעותיים יותר ברצונו של כריסטיאנו רונאלדו לעזוב את השדים האדומים, אבל לפי הנטען גם היריבות ארוכת השנים עם מסי עדיין עושה את שלה. סוכנו של CR7, ז'ורז'ה מנדש, ממשיך להפעיל לחצים ולנסות למצוא לו קבוצה חדשה, כאשר ספורטינג ליסבון, ממנה הגיע למנצ'סטר לפני כ-20 שנה, נחשבת למועמדת ריאלית.

בזמן שמנצ'סטר יונייטד ערכה משחקי הכנה לעונה בתאילנד ובאוסטרליה, כריסטיאנו רונאלדו נשאר בפורטוגל ושם שמר על כושר. הוא הצטרף לאחרונה לאימונים ולא מן הנמנע שישותף במשחק ההכנה האחרון לעונה נגד ראיו וייאקנו, אבל ספק גדול אם יעמוד לרשות אריק טן האח ביום ראשון הבא במחזור פתיחת הפרמיירליג גד ברייטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

התגובה של רונאלדו לשמועות

רונאלדו הגיב במהלך הלילה לשמועות, וכתב בתגובה לפוסט שדיווח ש"הוא נחוש לעזוב, אבל אלכס פרגוסון מנסה לשכנע אותו אחרת" ש"כנראה שזה בלתי אפשרי להעביר יום בלי לדבר עליי - אחרת התקשורת לא מרוויחה כסף. אם לא תשקרו, לא תשיגו את תשומת הלב שאתם מחפשים. תמשיכו ככה, אולי יום אחד תביאו חדשות נכונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully