וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה שולח מסר למסי ועוקץ את באיירן: "כולן מודאגות מהרכש שעשינו"

נשיא ברצלונה מודה שינסה להחזיר את הארגטינאי בקיץ הבא ועונה לטענות של הבווארים על המצב הכלכלי במועדון: "לכל מי שמופתע - חזרנו"

תקציר: ברצלונה - יובנטוס 2:2 (משחק הכנה)/ספורט1

אחרי רכישות מלהיבות, עם סגל מבטיח וציפיות מחודשות, ברצלונה מרגישה שהיא חוזרת - וגם ז'ואן לאפורטה כבר יוצא בהצהרות. נשיא המועדון התראיין הלילה (בין חמישי לשישי) כשהתארח במרכז רוקפלר בניו יורק וסיפק מספר הצהרות מסקרנות.

לאפורטה ענה לביקורות של אנשי באיירן מינכן, שטענו ש"ברצלונה רוכשת שחקנים בלי שיש לה כסף" ואמרו ש"זה תמוה". "הייתי אומר לבאיירן להסתכל בחשבון הבנק שלהם. הם קיבלו הרבה כסף על רוברט לבנדובסקי, וכל מה שהם אומרים זה עיוות של המציאות. אבל אני לא מודאג, אני רואה שהרבה יריבות שלנו מודאגות מהרכש שעשינו", אמר לאפורטה.

הנשיא הוסיף: "אני רואה שיש הרבה אנשים מופתעים, אבל חזרנו, גם לשוק ההעברות. לפני שנה היינו במצב בעייתי מאוד, אבל יש לנו נכסים חשובים שעזרו לנו להתגבר. שכל אחד יתעסק בעניינים שלו, אני לא מתערב בעניינים של קבוצות אחרות".

מפוצלת מסי לאפורטה. דורון שיינר, אתר רשמי
"זה אפשרי". לאפורטה ומסי/אתר רשמי, דורון שיינר

לאפורטה התייחס גם אישר שוב את הדיווחים לפיהם ינסה להחזיר את ליאו מסי לקבוצה בקיץ 2023, אחרי שחוזהו בפריז סן ז'רמן יסתיים. "אני מרגיש שיש לי חלק בכך שהסוף של ליאו בברצלונה לא היה כמו שרצינו שיהיה. יש לנו חוב כלפיו, ואני חולם שהוא יסיים את הקריירה לבוש בחולצה של ברצלונה, כשהוא מקבל מחיאות כפיים בכל אצטדיון. זה אפשרי לדעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully