וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "לא נשנה את שיטת המשחק שלנו כדי להתאים להולאנד"

רגע לפני מגן הקהילה מול ליברפול (שבת, 19:00, ספורט1), מנג'ר סיטי הבהיר: "למה שנשנה את הדרך שהביאה לנו כל כך הרבה הצלחה?"

ארלינג הולאנד מנצח 0:1 את באיירן מינכן בבכורה במדי מנצ'סטר סיטי/ספורט1

התואר הראשון של עונת 2022/23 בכדורגל האנגלי יחולק מחר (שבת, 19:00, ספורט1), כשמנצ'סטר סיטי וליברפול ייפגשו במגן הקהילה. לא מעט מהעיניים יופנו אל עבר הכוכב הגדול ביותר שעבר לפרמיירליג במהלך הקיץ - ארלינג הולאנד, שאמור להפוך את המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה למפחידה עוד יותר.

עם זאת, מנג'ר סיטי מתעקש שהשיטה שעבדה כל כך טוב עד כה תימשך, ואין בכוונתו לשנות את הסגנון בהתאם לחלוץ המסחרר. "אנחנו לא הולכים לשנות את שיטת המשחק שלנו", הבהיר. "נתאים את האיכויות של השחקנים שהצטרפו אלינו לצורת המשחק, אבל לא נשנה אותה. למה שנשנה את הדרך שהביאה לנו כל כך הרבה הצלחה בשנים האחרונות? כמובן שאנחנו רוצים את הגירסה הטובה ביותר של ארלינג הולאנד, קלווין פיליפס, סטפן אורטגה וחוליאן אלברס, ואני די בטוח שזה יקרה. עבדנו רק כמה ימים ביחד, אבל התחושה טובה מאוד".

ומאלה שהצטרפו, לאלה שעזבו. גווארדיולה נפרד במהלך הקיץ מראחים סטרלינג שעבר לצ'לסי ומאולכסנדר זינצ'נקו וגבריאל ז'סוס, שעברו לארסנל, והוא כבר מתגעגע. "לא היינו יכולים לעשות את מה שעשינו בשנים הללו בלי שלושת השחקנים האלה", אמר. "היה משהו בלתי צפוי בצורה בה ראחים היה פורץ באגפים. ראיתי איך הוא התבגר כאן, איך הוא נהיה רעב יותר, הוא שחקן שיכול לשחק כל שלושה ימים, הוא אף פעם לא נפצע. שחקן טופ".

"גבריאל ז'סוס הוא אולי השחקן הכי נחמד שיצא לי לעבוד איתו", אמר המאמן על החלוץ הברזילאי. "היתה לו משימה ענקית להתחרות מול אגדה כמו סרחיו אגוארו, אבל הוא קיבל את הכל. הוא יכול לשחק בחמש עמדות, והוא תמיד נתן הכל. היה תענוג עבורי לאמן את השחקנים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully