וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו מוכן לחכות, אתלטיקו מדריד האופציה המועדפת עליו"

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 17:54

האוהדים אמנם מחו, אך ב"אס" טוענים ש-CR7 רוצה יותר מכל לשחק תחת דייגו סימאונה. מוראטה או גריזמן עלולים לשלם את המחיר. דיווח: מנדש הציע את הכוכב שלו גם לנאפולי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.7/ספורט1

ביממה האחרונה פורסמו בתקשורת האנגלית דיווחים לפיהם כריסטיאנו רונאלדו ביקש רשמית ממנצ'סטר יונייטד שתתיר את חוזהו כדי שזה יוכל לעבור בחופשיות לקבוצה אחרת. רונאלדו, לו יש חוזה לעונה נוספת באנגליה, ממשיך לחפש את היעד הבא שלו, ולפי "אס", היה מעוניין יותר מכל להצטרף לאתלטיקו מדריד.

אוהדי הקולצ'ונרוס אמנם מחו נגד המהלך האפשרי, אך בתקשורת הספרדית טוענים: "האופציה המועדפת על כריסטיאנו היא לחזור לספרד ולשחק תחת דייגו סימאונה. רונאלדו מוכן לחכות לאתלטיקו, כשאלברו מוראטה ואנטואן גריזמן הם שניים מהשמות שעלולים לעזוב כדי לפנות לו מקום".

יש לציין כי נשיא המועדון אנריקה סרסו הכחיש את אפשרות זו ביום שלישי ואמר: "אני לא יודע מי המציא את הסיפור על זה על רונאלדו לאתלטיקו, זה לא נכון. מעשית - זה בלתי אפשרי".

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו מול שחקן אתלטיקו מדריד מרקוס יורנטה. רויטרס
ישתפו פעולה? רונאלדו ויורנטה/רויטרס

אחרי הדיווחים על כך שז'ורז'ה מנדש סוכנו הציע אותו לקבוצות כמו באיירן מינכן, אתלטיקו מדריד ואפילו ברצלונה, דווח הבוקר בספרד על מועמדת חדשה: נאפולי, שהביעה עניין בעסקה אפשרית משום שהיא כמהה לחיזוק אחרי שהקיץ עזבו אותה שחקני מפתח כמו לורנצו אינסינייה וקלידו קוליבאלי. על פי הדיווח מה שעשוי לקדם את העסקה זה היחסים הטובים בין נשיא נאפולי, דה לאורנטיס לסוכן העל של רונאלדו, ז'ורז'ה מנדש.

לגבי מתווה העסקה, מנצ'סטר יונייטד עשויה להסכים להשאיל את רונאלדו, אבל המכשול הגדול הוא שכר העתק של רונאלדו. הקבוצה מדרום איטליה הביעה עניין בפאולו דיבאלה מוקדם יותר הקיץ, אך השאלה היא אם היא תסכים לשלם בסביבות 8 מיליון יורו לעונה לפורטוגלי בן ה-37.

מה שעוד עשוי להקל על המעבר של רונאלדו היא העובדה שהוא כבר שיחק בליגה האיטלקית במדי יובנטוס ולא יזדקק לזמן התאקלמות במדינה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully