וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אתלטיקו הניפו שלטים נגד כריסטיאנו רונאלדו מול נומנסיה

הקולצ'ונרוס הביסו 0:4 כחלק מההכנה שתכלול הגעה לישראל למשחק נגד יובנטוס (7.8, 21:30, ספורט1), עשרות הגיעו להפגין עקב מועמדות הפורטוגלי. שער וירטואוזי לקוראה. ליברפול הפסידה 1:0 לזלצבורג באוסטריה

תקציר: זלצבורג - ליברפול 0:1/ספורט1

אתלטיקו מדריד ממשיכה בהכנות לעונת 2022/23, אבל לא מצליחה להוריד מסדר היום את נושא כריסטיאנו רונאלדו - גם לא ביום שאחרי שהצהיר הנשיא שמדובר בעסקה שמעשית לא ניתנת לביצוע.

בכלי התקשורת בעולם פורסם על רצונו של CR7 לשוב למדריד והפעם כדי להצטרף לאתלטיקו, יריבתה המושבעת של ריאל מדריד שבמדיה שיחק הפנומן הפורטוגלי, אבל האוהדים הבהירו פעם נוספת את עמדתם גם במהלך הניצחון הערב (רביעי) 0:4 על נומנסיה מהליגה הרביעית.

עשרות אוהדי אתלטיקו מדריד הגיעו למשחק ההכנה והניפו שלטים נגד חלוץ מנצ'סטר יונייטד, כשהמסר ברור: "CR7 לא רצוי כאן", נכתב. האוהדים זועמים על כך שכריסטיאנו רונאלדו כלל הוזכר כמועמד לקבוצה וגם אחרי הכחשת הנשיא דאגו להגיע למגרש שמרוחק כשעתיים וחצי ממדריד במטרה להביע את זעמם.

אוהדי אתלטיקו מדריד נגד כריסטיאנו רונאלדו. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
הביעו את זעמם על מועמדותו של CR7. אוהדי אתלטיקו/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

צפו בשער הנהדר של קוראה

במשחק ההכנה ניצחה אתלטיקו 0:4 משערים של תומא למאר (8), אנחל קוראה (32) בשער וירטואוזי, ז'ופרה קונדוגביה (45) ומתאוס קוניה (52) שחתם את תוצאת המשחק.

אתלטיקו תערוך משחק הכנה נוסף בשבת בצהריים נגד מנצ'סטר יונייטד ולאחר מכן תגיע לישראל ותתמודד נגד יובנטוס באצטדיון בלומפילד ב-7 באוגוסט בשעה 21:30, משחק שיועבר בשידור ישיר בספורט1. שבוע לאחר מכן תצא לדרך העונה בספרד ומשחק הפתיחה של אתלטיקו בליגה יהיה בחוץ מול חטאפה ב-15 באוגוסט.

במשחק הכנה מסקרן נוסף שנערך הערב באוסטריה, ליברפול הפסידה 1:0 לזלצבורג, שאירחה את המשחק במגרשה הביתי. יורגן קלופ פתח ללא כוכביו להוציא את החלוץ דרווין נונייס, שכבש רביעייה לפני שישה ימים ב-0:5 על לייפציג, וזלצבורג ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון משער של בנג'מין ששקו בדקה ה-31.

דרווין נונייס, חלוץ ליברפול. Severin Aichbauer/SEPA.Media, GettyImages
כבש רביעייה מול לייפציג, הפעם לא מצא את הרשת.נונייס/GettyImages, Severin Aichbauer/SEPA.Media

קלופ הכניס בפתיחת המחצית השנייה את רוברטו פירמינו ואנדי רוברטסון ובדקה ה-60 ביצע שמונה שינויים נוספים והכניס את "התותחים הכבדים" ובהם טרנט אלכסנדר ארנולד, וירג'יל ואן דייק, טיאגו אלקנטרה, מוחמד סלאח ולואיס דיאס, אבל סגנית אלופת אנגליה ואירופה לא השכילה להשיג את שער השוויון ונכנעה 1:0. ביום שבת ליברפול כבר תפגוש את מנצ'סטר סיטי במשחגק מגן הקהילה (19:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully