וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בגמר אליפות אירופה לנשים: 1:2 דרמטי לגרמניה על צרפת

אלכסנדרה פופ הבקיע פעמיים, הנבחרת שהוכתרה לאלופה בשמונה מעשר התחרויות האחרונות תפגוש את אנגליה ביום ראשון בוומבלי לקרב על הגביע

תקציר: גרמניה - צרפת 1:2 (חצי גמר יורו נשים)/ספורט1

המארחת אנגליה חגגה אתמול (שלישי) העפלה לגמר אליפות אירופה בכדורגל לנשים עם 0:4 מהדהד על שבדיה, אבל הערב גילתה כי ביום ראשון בערב היא תתמודד בגמר אליפות אירופה מול גרמניה, אחת הנבחרות החזקה ביותר, אם לא החזקה בהן בנשים, שהערב גברה 1:2 דרמטי על צרפת.

אלכסנדרה פופ, שחקנית ההתקפה של וולפסבורג, העלתה את גרמניה ליתרון ראשון בדקה ה-40, אבל בחלוף חמש דקות הצליחו הצרפתיות לחזור משער עצמי של מרלה פרומס. בדקה ה-76 פופ השלימה צמד, גם הפעם על תקן המבשלת הייתה סווניה הות', והגרמניות חוזרות למעמד הגמר הכה מוכר להן, אחרי שב-2017 במפתיע הודחה על ידי דנמרק ברבע הגמר.

אלכסנדרה פופ, שחקנית נבחרת גרמניה. Marc Atkins, GettyImages
פופ חוגגת שער דרמטי מול הצרפתיות/GettyImages, Marc Atkins
אלכסנדרה פופ, שחקנית נבחרת גרמניה. Robbie Jay Barratt, GettyImages
גרמניה שוב במעמד הגמר הכה מוכר לה/GettyImages, Robbie Jay Barratt

נבחרת אנגליה סומנה מראש כאחת הפייבוריטיות לזכות מכיוון שהינה מארחת התחרות וזאת על אף שמעולם לא הוכתרה לאלופת אירופה, בעוד גרמניה הוכתרה לאלופת אירופה לנשים ב-1989, 1991, 1995, 1997, 2001, 2005, 2009 ו-2013, שמונה פעמים ב-10 האליפויות האחרונות, וגם הייתה אלופת העולם ב-2003 וב-2007. ביום ראשון השתיין ייפגשו באצטדיון וומבלי לגמר על תואר אלופת אירופה לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully