וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע מגיע הביתה? אנגליה בגמר יורו הנשים אחרי 0:4 על שבדיה

המארחת חגגה עם שער לפנתיאון בדרך לגמר בוומבלי, שם תפגוש את המנצחת בין גרמניה לצרפת. מיד הבקיעה (34) ובישלה לברונז (48), רוסו כבשה גול מרהיב עם העקב (68) וקירבי הקפיצה מעל השוערת (77)

תקציר: נבחרת הנשים של אנגליה מביסה 0:4 את שבדיה ומעפילה לגמר היורו/ספורט1

שנה לאחר שנבחרת הגברים לא הצליחה כמאמר השיר "להביא את הגביע הביתה" והפסידה לעיני הקהל הביתי בגמר אליפות אירופה, נבחרת הנשים של אנגליה רחוקה כעת משחק אחד בלבד מתיקון. אנגליה העפילה הערב (שלישי) לגמר יורו הנשים אותו היא מארחת אחרי תצוגה אדירה באצטדיון בשפילד ו-0:4 ענק על שבדיה.

אחרי ששייטו בשלב הבתים עם שלושה ניצחונות ומאזן שערים 0:14, האנגליות היו זקוקות להארכה ברבע הגמר כדי להדיח את ספרד, אך בחצי הגמר הן חזרו ליכולת שהציגו בבתים. ראשונה הייתה לעלות על לוח התוצאות הייתה בת' מיד, שעם בעיטה חזקה לפינה הרחוקה קבעה 0:1 בדקה ה-34.

אלסיה רוסו, שחקנית נבחרת אנגליה נשים, כובשת שער עם העקב. רויטרס
הבעיטה/רויטרס
אלסיה רוסו, שחקנית נבחרת אנגליה נשים, כובשת שער עם העקב. רויטרס
ההשחלה/רויטרס
אלסיה רוסו, שחקנית נבחרת אנגליה נשים. Naomi Baker, GettyImages
והחגיגה. רוסו/GettyImages, Naomi Baker

שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, מיד הוסיפה לעצמה בישול ולוסי ברונז נגחה לרשת את ה-0:2. הנבחרת של סרינה וייגמן סגרה סיפור בדקה ה-68, כאשר אלסיה רוסו סיפקה מבצע אלגנטי במיוחד ועם בעיטת עקב שעברה בין הרגליים של השוערת הדוויג לינדאהל הבקיעה את השלישי. השער הרביעי ושחתם את תוצאת המשחק הגיע בדקה ה-77, אז פראן קירבי ניסתה להקפיץ מעל לינדאהל. השוערת נגעה בכדור בקצות האצבעות, אך הכדור חמק מבין ידיה ונכנס לרשת.

בדומה לנבחרת הגברים, גם נבחרת הנשים של אנגליה מעולם לא הוכתרה לאלופת אירופה, והגמר ביום ראשון, בו תפגוש את המנצחת בחצי הגמר השני בין גרמניה לצרפת (רביעי, 22:00 בספורט4), יהיה השלישי בתולדותיה אחרי שהפסידה בגמר ב-1984 וב-2009. משחק הגמר ייערך באצטדיון וומבלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully