וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור כבש רביעייה ב-0:9 של הופנהיים, שער גם לפודגוראנו

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 23:40

החלוץ להט נגד ארמיניה לודוויגשאפן מהליגה החמישית בגרמניה, שחקן ספציה כבש ב-1:5 בהכנה מול פאדובה. עידו שחר נכלל לראשונה בסגל אפולון לימסול

תקציר: וולפסברגר - מילאן 5:0/ספורט1

קבוצותיהם של הנציגים הישראלים בכדורגל האירופי ממשיכות להתכונן לעונה שהולכת ומתקרבת לפתיחתה, ומי שלהט הערב (רביעי) במשחק הידידות של הופנהיים מול ארמיניה לודוויגשאפן הוא מונס דאבור, אשר כבש רביעייה בניצחון 0:9 על היריבה מהליגה החמישית בגרמניה, כשברקע החלטתו לפרוש מנבחרת ישראל וטענות חברו הקרוב לקמפיין תקשורתי נגד החלוץ.

* סוף פודגוראנו נכנס בדקה ה-70 ואחרי שבע דקות התכבד בשער השלישי של ספציה, שניצחה 1:5 את פאדובה במשחק הכנה. שחקן הכנף הכניע את אלפרדו דונארומה, האח של ג'אנלואיג'י, בבעיטה חדה שאחריה הספיקה קבוצתו לכבוש עוד פעמיים.

תקציר: הופנהיים - בוכום 2:3. Alex Grimm, GettyImages
להט במשחק האימון. דאבור/GettyImages, Alex Grimm

* עידו שחר נכלל לראשונה בסגל אפולון לימסול. הקשר המושאל ממכבי תל אביב, שעשוי לפגוש את מכבי חיפה אם זו תדיח את אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות, ישב על הספסל בהפסד 1:0 לטורינו בהכנה ולא היה בין ארבעת המחליפים ששותפו.

* תאי בריבו לא שותף בתבוסה של וולפסברגר 5:0 מול מילאן במשחק ידידות. רפאל לאאו ואנטה רביץ' כבשו במחצית הראשונה, ג'וניור מסיאס הוסיף בדקה ה-57 ואחרי שלוש דקות חגג יאסין עדלי שער בכורה, כשהמחליף מתיאה גאביה חתם בדקה ה-66.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully