וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד מרהיב לדמבלה ב-2:2 של ברצלונה מול יובנטוס, שער לבנזמה

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 11:16

הכנה: הצרפתי ביצע שני סלאלומים מרשימים, אבל מואיז קן ענה עם צמד משלו. הכוכב חזר וכבש ב-2:2 של ריאל מדריד מול קלוב אמריקה

תקציר: ברצלונה - יובנטוס 2:2 (משחק הכנה)/ספורט1

אחרי ההצגה מול אינטר מיאמי וה-0:1 בקלאסיקו מול ריאל מדריד, ברצלונה קיימה הלילה (בין שלישי לרביעי) משחק הכנה נוסף נגד יובנטוס וסיימה ב-2:2 מלהיב. הקטלאנים חיכו הרבה מאוד זמן לעוסמאן דמבלה הקיץ כדי שיאריך את חוזהו והמשחק הזה מסביר מדוע. הקיצוני הצרפתי כבש צמד מרהיב במחצית הראשונה, אבל הגברת הזקנה הגיבה עם צמד של מואיז קן.

עוסמאן דמבלה ברצלונה. רויטרס
שני שערים מהסרטים. דמבלה/רויטרס

בדקה ה-34 דמבלה כדור באגף הימני. הוא תעתע בשני שחקנים, חדר לרחבה וברגל ימין הפציץ פנימה כדור שטוח. אלא שכעבור חמש דקות מואיז קן סיים התקפה יפה של יובנטוס וקבע 1:1. דקה בלבד חלפה ודמבלה ביצע שחזור מדהים לגול הראשון. הוא שוב קיבל כדור באגף הימני, השחיל את קואדרדו ולאחר מכן תעתע גם באלכס סנדרו והפעם ברגל שמאל בעט לפינה הרחוקה. אלא ששש דקות אחרי ההפסקה קן השלים צמד משלו כשניצל טעות בהגנה ובעט מקרוב לרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הגול הראשון של דמבלה

הגול השני של דמבלה

רוברט לבנדובסקי פתח לראשונה בהרכב אך לא הצליח לספק שער בכורה בקבוצתו החדשה. פרנקי דה יונג, שמתעקש להישאר בבארסה נכנס בהפסקה במקום אריק גרסיה ותופקד כבלם. אנחל די מריה שיחק 77 דקות ביובנטוס, שחסרה כמובן את פוגבה הפצוע וגם את דושאן ולאחוביץ. ברצלונה תסיים את מסע המשחקים שלה עם מפגש מול ניו יורק רד בול בעוד ארבעה ימים. ליובנטוס מצפה עוד משחק אחד מסקרן מול ריאל מדריד ואז היא תגיע לישראל כדי לקיים מפגש ידידותי מול אתלטיקו מדריד (ספורט 1).

קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
כבש שער יפהפה בבכורה. בנזמה/רויטרס

מי שעוד ערכה משחק הכנה בארה"ב היא ריאל מדריד, שפגשה את קלוב אמריקה אחרי ה-0:1 מול ברצלונה וסיימה הפעם ב-2:2. קארים בנזמה, האיש הכל יכול של אלופת אירופה, שלא שיחק מול הקטלאנים, שב להרכב הבלאנקוס ופרע את השטרות כבר במשחקו הראשון הקיץ. המקסיקנים עלו ליתרון מפתיע משער של הנרי מרטין כבר בדקה החמישית, אבל בדקה ה-22 בנזמה הנפלא קיבל כדור מאסנסיו ומקצה הרחבה שלח כדור טיפוסי לפינה הרחוקה.

אדן הזאר, הבלגי שבקושי שיחק בעונה שעברה ונכנס הפעם כמחליף במקום אסנסיו, החזיר את היתרון לבלאנקוס בפנדל מדויק בדקה ה-54. אלא שאלברו פידאלגו השווה (82) בפנדל מהצד השני. אורליין טשואנמי הרכש החדש של הבלאנקוס נכנס בהפסקה במקום קרוס, אנטוניו רודיגר פתח ושיחק 60 דקות.

אלופת אירופה תפגוש בעוד ארבעה ימים את יובנטוס ולאחר מכן תתכונן לסופרקאפ האירופי שבו היא תפגוש ב-10.8 את פרנקפורט הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully