וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מונס קיווה שישימו את הפוליטיקה בצד, הוא לא היה יכול לשאת את הכאב"

26.7.2022 / 16:22

שחקנים בנבחרת על פרישת דאבור: "השריקות נמשכו והוא החליט להפסיק לסבול". רק אימו ואחיו ידעו על עיתוי ההודעה, בקרבת המשפחה אמרו: "הוא היה לבד בנבחרת בחודשים האחרונים". יו"ר ההתאחדות אורן חסון: "להיות בנבחרת זאת זכות שבצידה אחריות עצומה"

תקציר ה-2:2 הביתי של ישראל מול איסלנד/ספורט1

"אפשר להבין את הפרישה של מונס", אומרים אחר הצהריים שחקנים בנבחרת ישראל שהעריכו כי הודעת הפרישה של החלוץ מנבחרת ישראל תגיע בשלב מסוים במהלך הקיץ. "מונס נתן צ'אנס וקיווה שהבוז כלפיו ייפסק. עברה שנה מההתבטאויות שלו בסמוך לאירועים שהיו בארץ והוא קיווה שהאנשים ישימו בצד את הפוליטיקה כשהם באים למשחקי הנבחרת, אבל זה לא קרה ומשחק אחרי משחק מונס עלה לדשא וספג בוז בכל פעם שנגע בכדור. הוא לא יכול היה כבר לשאת את הכאב הזה והחליט להפסיק לסבול".

דאבור שיתף מעט מאוד אנשים בעיתוי הפרישה. רק אחיו ואימו ידעו שזה מגיע והם גיבו אותו לחלוטין. בקרבת המשפחה אמרו אחר הצהריים: "מונס היה לבד בנבחרת בחודשים האחרונים. הוא הרגיש שגם לאחרים לא נוח עם מה שקורה סביבו וחיכה לעיתוי הנכון כדי לסיים את הפרק הזה. עצוב מאוד ששחקן נאלץ לפרוש ככה מנבחרת ישראל".

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
"לא היה יכול לשאת יותר את הכאב". דאבור/מאור אלקסלסי

הצוות המקצועי של הנבחרת, בראשות המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן, מסר את ההודעה הבאה: "השיחות שלנו עם שחקנים בכל נושא מאז ומתמיד נשארות בינינו, מודים לדאבור על שנותיו בנבחרת ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הקריירה. הנבחרת היא של כולם וזו זכות גדולה להיות בה. הפנים קדימה לעבר המשחק מול אלבניה".

גם יושב ראש ההתאחדות, אורן חסון, התבייחס לאישוחחתי עם דאבור טרם פרסום החלטתו ואני מכבד את בחירתו ומודה לו על תרומתו לאורך השנים לנבחרות ישראל ולנבחרת הבוגרת. היו לי שיחות רבות עם דאבור בתקופות שונות ואהבתו לנבחרת בלטה בכולן. נבחרות ישראל היו וימשיכו להיות המקום אליו כולם שואפים להגיע ויהיו דוגמה ומופת לבני אדם שונים שיודעים תמיד למצוא את המשותף ולהתאחד בגאווה לטובת המדינה והחברה אותה הם מייצגים. כל מי שזוכה להיות חלק מנבחרות ישראל או שואף להיות חלק מהן חייב לזכור כי זאת זכות שבצידה אחריות עצומה. השונות שמרכיבה את הנבחרת היא גם זאת שמאפיינת את האוהדים והאוהדות שרוצים בהצלחתה ותומכים בה. בחברה שמורכבת מכל כך הרבה גווניים, חובה עלינו בכדורגל בכלל ובנבחרות ישראל בפרט לפעול תמיד יחד ולחפש את המשותף ולא את המפלג. יחד עם המנהל המקצועי יוסי בניון, המאמן אלון חזן והשחקנים, בנבחרת הבוגרת ובכל נבחרת, נוודא כי כל מי שיסכן את החלום המשותף של כולנו לא יהיה חלק מאחד הסמלים הגדולים של מדינת ישראל. המשחק הקרוב מול אלבניה הוא המשימה הגדולה והראשונה שלנו, אבל יש עוד קרבות רבים ואף מורכבים יותר אותם נזכה לנצח רק אם נהיה מאוחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully