וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנור סולומון בגד בחלום שלו. רצה למנצ'סטר סיטי וסיים בפולהאם"

באוקראינה ביקרו בחריפות את הישראלי: "בגד באינטרסים של שחטאר, שנתנה לו את הבמה להבריק באירופה. קבוצות גדולות לא רצו אותו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.7/ספורט1

המעבר של מנור סולומון משחטאר דונייצק לפולהאם, סוקר בהרחבה כמובן גם באוקראינה. שחקן הכנף הישראלי עבר בהשאלה ללא תמורה בזכות (או בגלל) התקנות של פיפ"א לגבי כדורגלנים שמשחקים באוקראינה ושחטאר ספגה מהלומה קשה לאור העובדה שהמועדון הלונדוני ניצל את החוק כדי לא לשלם. בתקשורת המקומית לא ריחמו עליו היום.

הפובליציסט אלכסיי סליבצ'נקו כתב: "פולהאם רחוקה מאוד מהרמה של הקבוצות בהן סולומון חלם לשחק. סולומון בגד בחלום שלו, או לפחות דחה אותו. הוא גם בגד באינטרסים של שחטאר דונייצק, הקבוצה שנתנה לו את הבמה לזרוח על הבמה האירופית".

סליבצ'נקו הזכיר ריאיון מסוף 2019 שבו סולומון אמר ש"אני מצפה לשחק בעוד כמה שנים בקבוצה בקליבר של מנצ'סטר סיטי". היום הוא כתב: "סולומון לא ציפה לעבור לקבוצות דוגמת פולהאם או טורינו. הוא הוצע לקבוצות כמו טוטנהאם ורומא, אבל אפילו הן השיבו בשלילה".

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון מול שחקן ריאל מדריד לוקאס ואסקס. רויטרס
לא ישחק בליגת האלופות בשנה הקרובה. סולומון/רויטרס

העיתונאי ביקר גם את ההתנהלות של המועדון האוקראיני: "ההנהלה של שחטאר טעתה ולא שמעה את פעמוני האזהרה בנוגע לכך שסולומון לא רוצה להאריך את חוזהו במועדון. בריאיונות לפני כמה שנים הוא הצהיר שהוא רוצה להמשיך הלאה וזו גם הייתה המנגינה של הסוכנים שלו. אבל כמו במקרים של כמה מהברזילאים, הנהלת שחטאר המשיכה בקו העיקש שלה ולא מכרה אותו בזמן".

סליבצ'נקו סיכם: "סולומון ושחטאר הפכו לבני ערובה אחד של השנייה. בעוד המועדון החליט לסרב למכור אותו מתוך תקווה שהערך שלו יעלה ויעלה, השחקן הישראלי הפך לאובססיבי לגבי עזיבה, עם דגש על מעבר לאנגליה. הוא בנה על קבוצות בקליבר של מנצ'סטר סיטי, אבל זה פשוט לא היה אפשרי. התוצאה היא ששני הצדדים הפסידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully