וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון סוף סוף חתם בפולהאם: "מאושר להיות כאן"

בסיומו של מו"מ שנמשך שבועות ארוכים, הקשר השלים את מעברו ללונדון: "נחוש לעזור לקבוצה לעמוד בכל המטרות". הושאל לעונה משחטאר דונייצק וינסה לסייע לעולה החדשה לשרוד בפרמיירליג

תקציר: פולהאם - בנפיקה 5:1/ספורט1

הסאגה הגיעה לסיומה: אחרי שבועות ארוכים של מו"מ שידע עליות ומורדות, כולל פרסומים על כך שהעסקה נפלה סופית, מנור סולומון השלים הערב (שני) את מעברו לפולהאם בהשאלה לעונה.

"אני מאושר להיות כאן וכבר לא יכול לחכות להרגיש את האווירה באצטדיון", אמר סולומון לאתר הרשמי, "יש כאן שחקנים נהדרים ואני נחוש לעזור לפולהאם להשיג את המטרות והיעדים לעונה הקרובה. אני גם רוצה לתת חיבוק גדול ולהודות לחברים ולאוהדים שלי באוקראינה, אני חושב עליכם כל הזמן".

סולומון, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-23, עבר בהשאלה משחטאר דונייצק ובעונה הקרובה ינסה לסייע לקבוצתו החדשה להישאר בפרמיירליג. כידוע, פולהאם ניצלה את הוראת פיפ"א לפיה שחקנים שחתומים באוקראינה יכולים להשהות את החוזה לעונה ולעזוב בהשאלה ללא תמורה, וכך הקוטג'רס צירפו את הישראלי עד יוני 2023. בקיץ הבא הוא ישוב לאוקראינה, אך לא צפוי להישאר בשחטאר לאור העובדה שחוזהו מסתיים בדצמבר בשנה הבאה.

למרות הצעות מקבוצות באיטליה וביניהן טורינו וממועדונים ממדינות נוספות ובראשן ניס הצרפתית, סולומון מלכתחילה כיוון לשחק בליגה האנגלית והתצוגות במשחקי ליגת האומות, בעיקר במשחק באלבניה בו הבקיע צמד והוביל את נבחרת ישראל למהפך בטיראנה, עשו את שלהן. יש לציין שסולומון נמצא עם הקבוצה מאז המריאה למחנה בפורטוגל ולא מן הנמנע שמשחקו הרשמי הראשון יהיה ב-6 באוגוסט נגד ליברפול, במחזור פתיחת עונת הפרמיירליג.

מנור סולומון מצטרף לפולהאם. האתר הרשמי של פולהאם, אתר רשמי
בעונה הקרובה בלונדון. מנור סולומון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פולהאם

סולומון, שכזכור עבר לשחטאר דונייצק ממכבי פתח תקוה בינואר 2019 תמורת כשישה מיליון יורו, מצטרף לקבוצה שמתנדנדת בין הפרמיירליג לצ'מפיונשיפ בשנים האחרונות ותנסה כעת לתקוע יתד בליגה. הכוכב הגדול ביותר של המועדון הוא החלוץ הסרבי אלכסנדר מיטרוביץ', ששבר את שיא הצ'מפיונשיפ בעונה הוחלפת עם 44 שערים ב-43 משחקים בהם שותף. המאמן הוא מרקו סילבה הפורטוגלי, שבעברו אימן בפרמיירליג את האל סיטי, ווטפורד ואברטון.

סולומון זכה עם שחטאר דונייצק בשתי אליפויות, בגביע ובסופר קאפ המקומי, וב-70 הופעות ליגה באוקראינה כבש 16 שערים ובישל עוד 8. בליגת האלופות הוא כבש 4 שערים - מול אטאלנטה, מנצ'סטר סיטי ושניים נגד ריאל מדריד. כידוע, הפרק שלו בשחטאר הסתיים מספר חודשים מוקדם מהצפוי בעקבות המלחמה עם רוסיה, אולם הוא כן חזר לאימוני הקבוצה ששהתה בטורקיה בחודש אפריל בידיעה שבקיץ עם פתיחת חלון ההעברות הוא יימכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully