וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבועיים אחרי המינוי: אדומים אשדוד וחיים לוי הודיעו על פרידה

זמן קצר מאוד אחרי שהצטרף כמאמן הראשי של הקבוצה מהלאומית, נמסר כי "בעקבות פערי ציפיות והשקפה מקצועית, החליטו הצדדים להיפרד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.7/ספורט1

לפני כשבועיים הודיעה הפועל אדומים אשדוד על מינויו של חיים לוי למאמן הקבוצה, כשלצדו ישמש כעוזר דוד רביבו. זה היה ב-10 ביולי וזו הייתה אמורה להיות הקדנציה השנייה של לוי שכבר אימן את אשדוד ב-2019, כשהייתה בליגה א' והפרק שלו שם הסתיים במהרה - וגם הפעם הוא סיים את דרכו, וזה לקח הרבה פחות זמן הפעם.

בהודעה רשמית שנמסרה מהמועדון, נכתב כי "בעקבות פערי ציפיות והשקפה מקצועית בין ההנהלה למאמן חיים לוי, בהחלטה משותפת החליטו הצדדים להיפרד. אנו מאחלים לחיים המון הצלחה ותודה". רביבו ידריך את אימוני הקבוצה לפחות בתקופה הקרובה ביחד עם יניב מדר.

חיים לוי מאמן אדומים אשדוד עם עוזרו דוד רביבו. אדומים אשדוד, אתר רשמי
כשבועיים בתפקיד בקדנציה השנייה. חיים לוי/אתר רשמי, אדומים אשדוד

כשמונה לפני 16 ימים, אמר לוי: "אני נרגש שהגעתי למועדון שאני כל כך אוהב, התחברתי לאוהדים עוד בקדנציה הקודמת שלי וחבל שהיא הסתיימה באופן לא ראוי. כולי תקווה שעם הקהל הגדול הזה וההנהלה החדשה שהצילה את הקבוצה מהקבר, נצליח במשימה שלנו להישאר בליגה הלאומית. יש לנו הרבה עבודה, אבל אני מאמין שנעשה זאת, יש פה את הקפטן שאני כל כך אוהב לישי ביטון, נעבוד ביחד כולם למען מטרה אחת: להשאיר את הפועל אשדוד בליגת לאומית".

בינואר האחרון מונה לוי בן ה-62 למאמן עירוני ניר רמת השרון, אותה עזב רגע לפני תחילת האימונים לעונת 2022/23. בשנים האחרונות אימן גם את מכבי הרצליה, הפועל מגדל העמק ומ.ס. טירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully