וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה החתימה את גדעון אקווה, חיים לוי מונה למאמן אדומים אשדוד

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 21:29

הקשר האחורי ששיחק בשלוש העונות האחרונות במ.ס. כפר קאסם, מצטרף ליורדת הטרייה. ינסה להעפיל לליגת העל אחרי הפספוס אשתקד. אורי זוהר האריך חוזה בהפועל ראשון לציון

מכבי פתח תקוה ממשיכה להתחזק: אחרי שצירפה להתקפה שלה את דודו ביטון וטל בן חיים ממכבי תל אביב, הקבוצה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של גדעון אקווה, הקשר האחורי ששיחק בעונות האחרונות במ.ס. כפר קאסם.

אקווה החל את דרכו בישראל בקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים ובשלוש העונות האחרונות שיחק בכפר קאסם, שם הוא נחשב לבורג מרכזי ואיתו הקבוצה נאבקה בצמרת הגבוהה בעונה החולפת. אקווה שותף בסך הכול ב-35 משחקים בכל המסגרות בעונה החולפת, כאשר כפר קאסם נאבקה עד המחזור האחרון על העלייה לליגת העל.

גדעון אקווה, מ.ס כפר קאסם. דני מרון
אחרי שפספס עלייה ברגע האחרון בעונה שעברה, ינסה לעשות את זה עם מכבי פתח תקוה. אקווה במדי כפר קאסם/דני מרון

* הפועל ראשון לציון הודיעה על החתמתו של הקשר אורי זוהר לעונה נוספת. זוהר בן ה-23, שהגיע לקבוצה מעיר היין לפני שנתיים, אמר: "אני שמח להמשיך במקום שכבר מזמן כמו בית בשבילי. אני מקווה לעזור לקבוצה לעמוד בכל המטרות שלה!".

חיים לוי מאמן אדומים אשדוד עם עוזרו דוד רביבו. אדומים אשדוד, אתר רשמי
"מאמין שנישאר בליגה". לוי/אתר רשמי, אדומים אשדוד

אדומים אשדוד הודיעה היום שחיים לוי מונה למאמנה למאמנה לעונה הקרובה. מי שישמש כעוזרו הוא קשר העבר דוד רביבו. לוי אמר: "אני נרגש שהגעתי למועדון שאני כל כך אוהב, התחברתי לאוהדים עוד בקדנציה הקודמת שלי וחבל שהיא הסתיימה באופן לא ראוי. כולי תקווה שעם הקהל הגדול הזה וההנהלה החדשה שהצילה את הקבוצה מהקבר, נצליח במשימה שלנו להישאר בליגה הלאומית. יש לנו הרבה עבודה, אבל אני מאמין שנעשה זאת, יש פה את הקפטן שאני כל כך אוהב לישי ביטון, נעבוד ביחד כולם למען מטרה אחת: להשאיר את הפועל אשדוד בליגת לאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully