וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך תוכנן לפתוח מחרתיים. התלבטות במכבי תל אביב כיצד להגיב לאירוע

26.7.2022 / 6:15

בכירי מכבי תל אביב קיימו דיון לילי במטרה להחליט על תגובה להקלטה החריגה, ובקרוב יוכרע אם הכישרון הצעיר בכלל יהיה בסגל לגומלין מול זירה (חמישי, 20:30, ספורט4). על דבר אחד כולם מסכימים: אחרי הפציעות, הסחבת ברכש ועבירות המשמעת האחרונות, "זו לא פתיחה אידיאלית"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

אוסקר גלוך היה מתוכנן לפתוח בהרכב מכבי תל אביב מחרתיים (חמישי, 20:30, ספורט4) מול זירה האזרית בגומלין מוקדמות הסיבוב השני של הקונפרנס ליג, אבל כעת לא ברור מה יהיו ההשלכות של פרסום דברי הביקורת שמתח אביו מקסים על מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. אחרי שגלוך נכנס רק כמחליף חמישי בדקה ה-89 במשחק הראשון מול זירה ביום חמישי שעבר, תיכנן איביץ' לבצע כמה שינויים מאחר שלא היה מרוצה מההופעה של מכבי תל אביב בבאקו וגלוך היה בין השחקנים שהיו אמורים לפתוח. עכשיו יצטרכו במכבי תל אביב להחליט האם השחקן יהיה בכלל בסגל מחרתיים ובהמשך גם יוחלט האם יהיו השלכות של המקרה על מכירתו הצפויה של הקשר.

פרסום הדברים החריגים אמש באמצעי התקשורת הוביל לקיום דיון לילי בתוך מכבי תל אביב, כיצד צריך להגיב להקלטה. סביר להניח שגם בעלי הקבוצה מיטש גולדהאר התעדכן אמש בפרטים וקרוב לוודאי שהוא היה מעורב באופן שבו תגיב הקבוצה.

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מכבי תל אביב יודעת: איביץ' יתקשה להבליג. גלוך/אריאל שלום

מצד אחד מדובר בהקלטה פרטית של מקסים גלוך למישהו שהוא בטח בו והחשיב אותו כידיד שלו ולצערו של האב היא הופצה והתפשטה כאש בשדה קוצים. מצד שני מדובר כאמור בדברים יוצאי דופן בחריפותם והם ודאי יתורגמו גם ביוון, כך שאיביץ' בטוח יתקשה לחיות איתם בשלום. השאלה שישאלו במכבי תל אביב את עצמם היא האם צריך להעניש את השחקן על דברי האב שלא היו אמורים להתפרסם. ואם כן להעניש, עד לאן לקחת את זה. לא מדובר כאן בפוסט פומבי שפרסם מקסים גלוך ולא היה כאן משהו שהאב רצה שייצא החוצה. יחד עם זה, הדברים יצאו ופורסמו וכעת יצטרכו במועדון להחליט האם יש מקום להעניש את השחקן על מעשה אביו ואם כן, באיזה אופן.

"אפשר להגיד שזו לא פתיחה אידיאלית לעונה הזו", אמר אמש גורם במכבי תל אביב. "גם הפציעות, גם החיסורים הרבים, גם הקושי למצוא בלם ולשכנע את דור פרץ או אלי דסה לחתום. ורק השבוע יש שלושה שחקנים שיוצאים לבלות בבר ומצולמים ולקינוח אבא שמדבר בחריפות נגד המאמן. בוא נגיד שאפשר היה לפתוח יותר טוב את העונה הזו".

בינתיים השאילה מכבי תל אביב את החלוץ בן ה-20 שי בלחסן למכבי יפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully