וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "הפרמיירליג זו בפער הליגה הטובה בעולם, הגשמתי חלום"

רגע אחרי שחתם בפולהאם, הקשר סיפר בריאיון מדוע בחר בקוטג'רס ("צופה בקבוצה כבר מהעונה שעברה"), על כך שהצטרף בהשאלה ("נראה מה יהיה בסוף העונה"), משחקו הראשון באנגליה נגד ליברפול ועל המטרות האישיות והקבוצתיות

תקציר: פולהאם - בנפיקה 5:1/ספורט1

שבועות ארוכים של מו"מ הסתיימו הערב (שני) עם ההכרזה של פולהאם על צירופו של מנור סולומון.

הקשר בן ה-23 הושאל משחטאר דונייצק לעולה החדשה לפרמיירליג בחסות פיפ"א, שאישרה לשחקני הליגה האוקראינית להקפיא את החוזה לעונה ולעזוב בהשאלה ללא תמורה. על אף שרק היום החתמתו הפכה רשמית, סולומון הצטרף לקוטג'רס מוקדם יותר החודש והיה עם הקבוצה במחנה האימונים בפורטוגל, כשעניינים בירוקרטיים מנעו מהלונדונים להודיע על צירופו ולשתפו במשחקי ההכנה.

מנור סולומון מצטרף לפולהאם. האתר הרשמי של פולהאם, אתר רשמי
מנור סולומון מצטרף לפולהאם/אתר רשמי, האתר הרשמי של פולהאם

סולומון הנרגש העניק ריאיון ראשון לאתר של פולהאם לאחר החתימה ובו אמר: "אני מאוד שמח להיות כאן. זה תמיד היה החלום שלי לשחק בפרמיירליג ואני שמח שאגשים אותו בפולהאם. שמעתי המון על פולהאם, זה מועדון נהדר ואני מחכה להתחיל כבר".

מדוע בחר בפולהאם: "הפרמיירליג זו הליגה הכי טובה בעולם בפער גדול וכל השחקנים הכי טובים בעולם רוצים להגיע אליה. זה גם מועדון מאוד משפחתי, שוחחתי עם המאמן הרבה פעמים והוא מאוד רצה אותי בקבוצה מהיום הראשון. ראיתי משחקים מהעונה שעברה, כי פולהאם החלה בשיחות איתי כבר לפני כמה חודשים, אז אני יודע למה לצפות ומאמין שאפשר לשמח את האוהדים".

על כך שרק עתה הוכרז רשמית כשחקן הקבוצה: "זה היה מאוד מורכב, אבל הדבר הכי חשוב שהוא שאני כאן בסופו של דבר ושהצטרפתי לפולהאם. פגשתי את השחקנים, המאמן והצוות ואני מאוד מרוצה ממה שראיתי ורק מחכה להתחיל לשחק".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מנור סולומון מצטרף לפולהאם. האתר הרשמי של פולהאם, אתר רשמי
מנור סולומון מצטרף לפולהאם/אתר רשמי, האתר הרשמי של פולהאם

הקשר, שחגג רק אתמול את יום הולדתו ה-23, עשוי לערוך את הבכורה הרשמית נגד ליברפול ב-6 באוגוסט במחזור פתיחת העונה ועל כך אמר: "אני מקווה שבמשחק הבא כבר אוכל להשתתף, במיוחד נגד ליברפול במחזור הראשון. אני מאוד מחכה למשחק הזה. כשאתה רואה את לוח המשחקים ומבין את מי תפגוש, זה מדהים ומרגש. חלמתי לשחק בליגה האנגלית ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות יחד עונה טובה מאוד ולהשיג את המטרות שלנו".

על סגנון המשחק שלו: "אני בחור קטן שמשחק בעיקר בכנף שמאל. אני מאוד אוהב לכדרר, אני שחקן טכני עם יכולות טובות באחד על אחד ויש לי מהירות. אני מקווה להבקיע ולבשל כמה שיותר ולעשות הכל כדי לשמח את האוהדים. אני עדיין צעיר ורוצה להמשיך ולהשתפר - ואני בטוח שהליגה האנגלית זו הבמה הכי טובה בעולם כדי להראות את היכולות שלך, ליגה שבה כל שבוע אתה משחק ברמה של ליגת האלופות".

העובדה שחתם כמושאל לעונה: "אנחנו רוצים להישאר בליגה, זו המטרה שכולם יודעים אותה, אבל אנחנו רוצים להראות לכל הקהל ולקבוצות שאנחנו ראויים לליגה הטובה בעולם. מבחינה אישית? אני רוצה להמשיך לשחק כאן, הכדורגל האנגלי הוא זה שאני הכי אוהב ואחרי השנה בפולהאם נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully