וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פולהאם תצטרך את המהירות של סולומון, הוא מסוכן בעיקר במעבר"

באנגליה ניתחו את הישראלי לאחר החתימה: "לעבור לקבוצה שנאבקת נגד הירידה זה מבחן, אך הוא יכול להיות האיש שצריך כדי להישאר בליגה". יוסי בניון בירך: "המופע של מנור מתחיל"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7/ספורט1

זה היה באוויר זמן רב, אך היום הוכרז באופן רשמי כי בעונה הבאה ישחק מנור סולומון בפרמיירליג לאחר שהושאל לעולה החדשה פולהאם. בעקבות החתימה, ב"את'לטיק" ניתחו את סט היכולות של שחקן נבחרת ישראל וכיצד הוא יכול לתרום לקוטג'רס.

העיתונאי אנדרו טודוס, שמסקר את הכדורגל האוקראיני ומכיר את סולומון מקרוב מימיו בשחטאר דונייצק, ניתח: "רק אחרי שנה וחצי בשחטאר הוא התחיל לשחק בעמדה הטבעית שלו, באגף שמאל. הוא טוב בכדרור, יש לו מרכז כובד נמוך ורגליים זריזות, הוא מאוד טכני. יש לו יכולות לגבור על שחקנים במאבקים וגם הסיומת שלו לא רעה".

מנור סולומון מצטרף לפולהאם. האתר הרשמי של פולהאם, אתר רשמי
יעזור לפולהאם להישאר בליגה? סולומון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פולהאם

קל לראות מה הן החוזקות שלו, הוא אוהב למצוא שטחים", נכתב באת'לטיק, "המהירות שלו הופכת אותו למסוכן בהתקפות המעבר, כפי שהיה אפשר לראות בשערים שלו בליגת האלופות נגד ריאל מדריד".

ומה בנוגע להתאמה לפולהאם? הכתב פיטר רוצלר מוסיף: "בפרמיירליג פולהאם תתבסס על התקפות מעבר והיא תצטרך את המהירות שלו. הוא יכול להחזיק בכדור והקבוצה תצטרך לנצל את זה לטובתה. לעבור מקבוצה דומיננטית בליגה שלה כמו שחטאר לכזו שנאבקת נגד ירידה יהיה מבחן, אבל סגנון המשחק שלו מעיד על כך שהוא שחקן כנף שמסוכן בעיקר בהתקפות מעבר. הוא יכול להיות בדיוק השחקן שפולהאם צריכה כדי להישאר בליגה".

סולומון הנרגש, שכבר נמצא עם הקבוצה בשבועיים האחרונים מאז יצאה למחנה האימונים בפורטוגל והוצג רק היום בשל סיבות בירוקרטיות, העלה פוסט לרשתות החברתיות אחרי החתינה ובו כתב: "אני מאוד שמח ומתרגש לחתום בפולהאם. זו פריבילגיה להצטרף לליגה הטובה בעולם ואני כבר לא יכול לחכות".

בין שלל המגיבים היה גם המנהל המקצועי של נבחרת ישראל וכוכב העבר יוסי בניון, שהיה שחקן בולט בפרמיירליג ושיחק בווסטהאם, ארסנל, צ'לסי וכמובן בליברפול: "המופע של מנור מתחיל", בירך בניון. ישראלי אחר שכיכב בפרמיירליג ובליברפול, רוני רוזנטל, כתב: "ברוך הבא לפרמיירליג. בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully