וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: פברגאס בדרך ליעד מפתיע, דראקסלר לניוקאסל?

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 21:49

הספרדי סיכם לשנתיים בקומו מהסרייה ב', המגפייז פנו לפריז סן ז'רמן לגבי הקשר, דלה עלי לא רצוי באברטון ומנצ'סטר יונייטד שוב בעקבות שם מוכר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7/ספורט1

רשמי

* חוסה קאייחון חתם בגרנאדה. הקשר בן ה-35 שב לספרד אחרי תשע שנים, מאז עזב את ריאל מדריד לנאפולי ב-2013. בשנתיים האחרונות שיחק בפיורנטינה.

* נהואל מולינה נחת במדריד והוא צפוי להשלים את מעברו לאתלטיקו ביממה הקרובה. מגן נבחרת ארגנטינה ואודינזה התראיין בשדה התעופה ואישר שהוא מצטרף לקולצ'ונרוס. לפי הדיווחים הוא יחתום עד 2027 ועבורו תשלם הקבוצה כ-12 מיליון יורו לפני בונוסים שיכולים להגיע עד 6 מיליון יורו נוספים.

* סאות'המפטון לא הצליחה להשאיר בסגל את ארמנדו ברויה ששב לצ'לסי ממנה הושאל, ובמקומו הונחת החלוץ בן ה-19 סקו מארה שנרכש מבורדו תמורת כ-10 מיליון יורו. העונה כבש 7 שערים בצרפת.

* עסקת מנור סולומון לפולהאם הושלמה. קשר הנבחרת עבר משחטאר בהשאלה לעונה לעולה החדשה לפרמיירליג. לידיעה המלאה

שמועות

* ססק פברגאס סיכם את כל תנאיו בקומו מהליגה השנייה באיטליה. הקשר הספרדי יגיע לארץ המגף בחודש הבא ויעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה לשנתיים.

* לאחר הדיווח על כך שפרנקי דה יונג צפוי לקצץ בשכרו ולהישאר בברצלונה, באיטליה נטען שמנצ'סטר יונייטד תנסה לצרף את הסרבי סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' מלאציו.

* ניוקאסל בוחנת את האפשרות לצרף את יוליאן דראקסלר, הקשר הגרמני שספק גדול אם יישאר בפריז סן ז'רמן גם העונה. הצרפתים דורשים עבורו כ-25 מיליון יורו.

* מאתיס תל בן ה-17 עובר לבאיירן מינכן. החלוץ הצעיר פרסם הודעת פרידה מאוהדי ראן ואלופת גרמניה תשלם עבורו 20 מיליון יורו, בעסקה שעשויה בסופו של דבר לעלות לבווארים 28.5 מיליון יורו. הוא יחתום עד 2027.

* בלם לייפציג נורדי מוקיאלה על סף מעבר לפריז סן ז'רמן. הצרפתים ישלמו עבורו 12 מיליון יורו לפני בונוסים שעשויים להכניס לקופת הגרמנים ארבעה מיליון יורו נוספים.

* פיוטר ז'לינסקי עשוי לעבור לווסטהאם. הפטישים הציעו 25 מיליון יורו לנאפולי עבור הקשר, אולם האיטלקים דורשים לפחות 35 מיליון יורו לפני בונוסים.

* פולהאם קרובה לצירופו של איסה דיופ, שיירכש מווסטהאם תמורת 6 מיליון ליש"ט אחרי שהמאמן דייויד מויס הסיר את הווטו לשחרור הבלם.

פיוטר ז'לינסקי, קשר נאפולי. FILIPPO MONTEFORTE, GettyImages
בעונה הבאה בפרמיירליג? ז'לינסקי/GettyImages, FILIPPO MONTEFORTE

* ג'אנלוקה סקמאקה המריא לונדון לקראת המעבר מססואולו לווסטהאם, שתשלם 42 מיליון יורו.

* אברטון להוטה להעביר את דלה עלי, שהגיע לקבוצה רק לפני חצי שנה. נראה שפרנק למפארד לא מרוצה מאקס טוטנהאם ומוכן לשחררו.

* האם דייגו קוסטה ישוב לאירופה? החלוץ בן ה-33, שבחצי השנה האחרונה מחפש קבוצה מאז עזב את אתלטיקו מיניירו בינואר, מבוקש על ידי ראיו וייקאנו הספרדית שמציעה לו מיליון יורו בחוזה לשנה.

* נוליטו בן ה-36 עזב את סלטה ויגו בחודש שעבר והוא עשוי לחתום בקאדיס, לאור רצונו לשוב לעיר למחוז בו נולד ולהיות לצד משפחתו.

* פולהאם צפויה להכריז בקרוב על קווין אמבאבו, המגן הימני של וולפסבורג שיעלה לה 8 מיליון יורו.

* בורחה מיוראל קרוב מאוד לחטאפה, בעסקה שתכניס לריאל מדריד 10 מיליון יורו. החלוץ למעשה שיחק כמושאל בחטאפה בחצי השנה האחרונה, אחרי שאת העונה החל כמושאל ברומא ומיעט לשחק.

* טורינו מחפשת בלם אחרי שמכרה את גלייסון ברמר ליובנטוס, ומאמינה כי תצליח להחתים את ג'ייסון דנאייר שנותר חופשי אחרי ארבע עונות בליון. האיש של נבחרת בלגיה זקוק לקבוצה שדרכה יוכל להוכיח שהוא ראוי לזימון למונדיאל.

* לייבין קורזאבה, שכבר מזמן לא נספר בפריז סן ז'רמן, נמצא בתכניות של ניס לחיזוק עמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully