וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם האקסית ירדה מהפרק: הבקשה של וואקמה לחזור נענתה בשלילה

הניגרי שהוביל את טרבזונספור לאליפות קיווה לרשום קאמבק מפתיע מאוד אחרי שכבר נפרד, אך פורסם שנשיא המועדון הפתיע אותו בתשובתו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 24.7/ספורט1

היכן ישחק בעונה הבאה אנתוני וואקמה? הניגרי בן ה-33 הוביל בעונה החולפת את טרבזונספור לאליפות היסטורית עם 13 שערים ו-10 בישולים ב-30 הופעות בליגה הטורקית, אבל קבוצה לעונה הבאה עדיין אין לו והטענה היא שאלה דרישות השכר הגבוהות מאוד שמונעות ממנו למצוא בית חדש מאז שסיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי.

בחודשים האחרונים האחרונים פורסם בטורקיה שאקס הפועל באר שבע צפוי לעבור לקבוצה מערב הסעודית בעסקת ענק שמוערכת בכמה מיליוני דולר בשנה, אלא שככל שהזמן עבר והוא המשיך לככב בטורקיה, החלה התקשורת המקומית לפרסם על מועמדותו דווקא לקבוצות המובילות במדינה, בראשן גלאטסראיי. למרות הכל, על אף העובדה שהבקיע 47 שערים ובישל 40 נוספים ב-145 הופעות, הוא מגיע לשבוע האחרון של חודש יולי ללא קבוצה.

אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור. VI-Images, GettyImages
אף אחת לא מוכנה להיענות לדרישותיו, כרגע. וואקמה/GettyImages, VI-Images

בחודש שעבר וואקמה כבר נפרד מאוהדי טרבזונספור, אותה עזב לאחר שגם מול ראשי קבוצתו בארבע השנים האחרונות לא הצליחו הצדדים להגיע להבנות בכל הנוגע לשכרו - הוא דרש למעלה מ-2 מיליון יורו לעונה - אולם לא נרשמה שום התקדמות עם קבוצות הפאר המקומיות ובאנגליה נכתב שגם האל סיטי ירדה ממנו לאור דרישותיו.

הערב (ראשון) דווח באיסטנבול על תפנית גדולה בעלילה, כאשר וואקמה פנה לנשיא טרבזונספור וביקש לחזור למועדון. לפי הנטען, וואקמה שוחח עם הנשיא אחמט אגאוגלו וביקש ממנו לחזור לקבוצה. עם זאת, אגאוגלו הפתיע את וואקמה והשיב שהאפשרות כלל לא על הפרק: "וואקמה התבשר שטרבזונספור כבר צירפה את טרזגה במקומו, אז הוא רק איחל לו בהצלחה במציאת קבוצה חדשה", נכתב בידיעה.

טרבזונספור הודיעה על החתמתו של טרזגה לפני כשלושה שבועות ולפי הפרסומים היא שילמה עבור רכישתו מאסטון וילה כ-5 מיליון יורו. טרזגה בן ה-27, שחקן נבחרת מצרים, שיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל בבשאקשהיר. לאסטון וילה הוא הגיע ב-2019 אחרי שהרשים בקסימפאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully