וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וואקמה דורש יותר מ-2 מיליון יורו לעונה": כעס בטרבזון על הניגרי

בטורקיה טוענים שהכוכב דורש סכומי עתק כדי לחתום על החוזה החדש, הבעלים העביר לו מסר: "אם הוא לא רוצה לשחק בליגת האלופות - שיעזוב"

תקציר: טרבזונספור - סיבספור 1:2/ספורט1

אחרי 12 מחזורים בטורקיה, טרבזנוספור במקום הראשון עם 30 נקודות - שבע יותר מהטיאספור וקוניאספור המפתיעות. טרבזון - מההפתעות הנעימות של העונה בטורקיה - סופרת חמישה ניצחונות ליגה רצופים כהאוהדים כבר מפנטזים על אליפות היסטורית. ללא מעט שחקנים יש חלק בהצלחה הגדולה של הקבוצה, אך נראה שמעל כולם ניצב אקס הפועל באר שבע והפועל רעננה, אנתוני וואקמה שב-11 משחקים העונה כבש חמישה שערים ובישל שלושה נוספים.

הניגרי בן ה-32 מסיים חוזה בתום העונה הנוכחית וכבר לא מעט זמן שבקבוצה עושים מאמצים רבים כדי להחתימו על חוזה חדש. היום (שבת) טוענים בטורקיה שחלה התקדמות משמעותית בין הצדדים, אחרי שטרזונספור הציעה לשחקן הכנף חוזה לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת, הכולל שדרוג משמעותי בשכר.

אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור מול ריק קארסדורפ שחקן רומא. Paolo Bruno, GettyImages
מה הוא יחליט? וואקמה/GettyImages, Paolo Bruno

"וואקמה רוצה למעלה מ-2 מיליון יורו לעונה אחרי שהרוויח 1.5 מיליון יורו בחוזה הקודם", נכתב בטורקיה. "תחילה, בטרבזון לא אהבו זאת ומסרו שהם מוכנים להשוות את חוזהו לזה של ג'רביניו, אך הניגרי השיב שישנן קבוצות באיסטנבול שיהיו מוכנות לשלם לו את הסכומים האלו. בעלי הקבוצה אחמט אגואגלו לא התכוון לשלם לו יותר מ-1.5 מיליון יורו, אבל הוא עשוי לשנות את דעתו, והמשא ומתן בין הצדדים נמשך".

במקביל, באתר מוביל אחר בטורקיה טוענים שאגואגלו כועס מאוד על הדרישות של וואקמה. "אם טוני רוצה לברוח לאיסטנבול ולהיעלם כמו שעשו שני שחקנים אחרים שלנו, הוא יכול. אבל אם הוא יישאר הוא ישחק בעונה הבאה בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully