וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורסלן קטוע היד שריגש את ארה"ב מגיע למכללות, ונראה מרשים מתמיד

האנסל אנמנואל שמשחק עם יד אחת בעקבות תאונה קשה שעבר בגיל 6, כבר מזמן הפך לתופעת רשת. בסופ"ש הוא התחייב למכללת נורת'ווסטרן סטייט, והראה קמצוץ מהכישרון הייחודי שלו מול שחקנים מקצוענים. היעד הסופי: NBA

הביצועים של הכדורסלן קטוע היד עמנואל האנסל/מתוך יוטיוב

האנסל אנמנואל כבר מזמן הפך לסנסציית רשת, אבל כעת הוא נחוש להוכיח שמעבר לסיפורו המרגש ומעורר ההשראה מסתתר כדורסלן ששווה הזדמנות ב-NBA. אנמנואל בן ה-18, 1.96 מטר, התפרסם בזכות סדרת סרטונים בהם הוא נראה מלהטט על המגרשים למרות המגבלה הקשה ממנה הוא סובל מאז גיל 6, אז נאלצו הרופאים לקטוע את הזרוע השמאלית שלו אחרי שעמוד בניין סדוק התרסק ופגע בפלג גופו העליון.

האנסל התמכר לכדור הכתום דווקא אחרי התאונה הקשה, והצליח לפלס את דרכו בענף כנגד כל הסיכויים, מעיירה קטנה בפורטו ריקו להייפ שובר שיאים בארצות הברית. אחרי שהתקבל לתיכון אמריקאי, האנסל החל לעשות שמות גם במגרשים ברחבי ארצות הברית והגיע לפופולריות שמשתווה רק לזו ברוני ג'יימס, בנו של לברון ג'יימס והתיכוניסט הכי מפורסם בארצות הברית. נכון להיום חשבון האינסטגרם שלו עומד על 1.5 מיליון עוקבים, והמספר הולך להמשיך לקפוץ בהתחשב בכך בסוף השבוע האחרון הוא עשה עוד צעד משמעותי בדרך להגשמת חלום ה-NBA.

סיפורו של האנסל

מיטב הביצועים של האנסל בתיכונים

האנסל התחייב למכללת נורת'ווסטרן סטייט מדיוויז'ן 1, ויחל את דרכו בכדורסל המכללות בעונה שבפתח. האנסל ויתר על הצעות ממכללות ממפיס וטנסי סטייט, ובחר ב"דימונס" שמגיעים מרקורד צנוע והעפילו שלוש פעמים בלבד בתולדותיהם לטורניר ה-NCAA.

האנסל, קומבו גארד אתלטי עם קליעה מפתיעה - למרות תנאי הפתיחה שמקשים - צפוי להיות אחד השחקנים הבכירים ב"דימונס" כבר בעונת הפרשמן שלו, ומקווה להותיר רושם מספיק טוב כדי שקבוצות NBA ישקלו לבחור בו בדראפט 2023.

האנסל מככב בדרו ליג, אתמול

בינתיים הוא נראה בשיאו בהופעת בכורה ב"דרו ליג", שהפכה לאחרונה לליגת הקיץ החביבה על שחקנים מהליגה הטובה בעולם, ונהנתה בשבוע שעבר מהופעת אורח מלהיבה של לברון ג'יימס. האנסל הופיע לראשונה מול שחקנים שחלקם מקצוענים והציג יכולת טובה מאוד, עם מספר דאנקים מרשימים וגם חסימה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully