וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע בטוחה שבאריירו חוזר לעצמו. ברדה לחטואל: מצפה ליותר

24.7.2022 / 6:10

הקשר יילחם שוב על מקומו בהרכב אחרי שעניינים אישיים פגעו בו. ברדה שוחח עם חטואל, בקבוצה יודעים: "התוצאה מול מינסק שבירה"

תקציר: הפועל באר שבע - דינמו מינסק 1:2/ספורט1

הפועל באר שבע תפתח הבוקר את שבוע הגומלין מול דינמו מינסק בתקווה לעבור את הקבוצה מבלארוס אחרי שבמשחק הראשון ביום חמישי ניצחה הפועל באר שבע בתוצאה דחוקה של 1:2. "זו תוצאה מאוד שבירה", הזהירו כבר אמש גורמים במועדון לקראת הגומלין. "אם ניצחנו אותם רק בהפרש של שער כשכל טרנר כמעט היה מלא, בגומלין שיהיה ללא קהל, יהיה לנו יותר קשה והכל אפשרי. אם נחשוב שעברנו כבר את מינסק, נחטוף חזק ביום חמישי".

המאמן אליניב ברדה מתכוון לתת את הדעת השבוע בעיקר לעניין ניצול המצבים. בקבוצה הגיעו להרבה מאוד מצבי כיבוש מול דינמו מינסק אבל ניצלו רק שניים לשערים. "אנחנו חייבים להכריע משחקים ולהרוג אותם", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "זה משחק שהיה צריך להיגמר 0:3 ואז הגומלין היה לפרוטוקול בלבד. עכשיו אנחנו צריכים להיות מאוד מוכנים לקראת המשחק השני. מינסק בטוח יבואו לתת הכל". דינמו מינסק כזכור תהיה בארץ כל השבוע כיוון שהגומלין הוא כאמור גם בטרנר. הקבוצה תתאמן בכל מיני מגרשים כולל במתקן האימונים של הפועל באר שבע בבית האדום.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
המטרה: שיפור בניצול המצבים. ברדה/דני מרון

מי שלא צפוי להיות כשיר לגומלין הוא רמזי ספורי שעדיין לא התחיל להתאמן עם הקבוצה. לעומתו איאד אבו עביד כבר יכול להתאמן עם יתר השחקנים והוא אמור להתחיל לעשות זאת היום.

בהפועל באר שבע משוכנעים שהעניינים האישיים שהשפיעו על מריאנו באריירו מאחוריו ושהקשר יחזור בקרוב ליכולת הטובה שלו. בחמישי האחרון שיחק דוד קלטינס במקום הארגנטינאי שישב כל המשחק על הספסל ומתכוון להילחם מחדש על מקומו ב-11.

אליניב ברדה שוחח עם רותם חטואל והבהיר לו כי הוא מצפה ממנו ליותר כשהוא נכנס. אף שחטואל כבש שער, היו לו עוד מצבים ואפשרויות ליצור מצבי כיבוש טובים, אבל הוא לא רשם כניסה טובה למשחק ומכאן שהוא ספג ביקורת על משחקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully