וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע ניצחה את דינמו מינסק במשחק הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג

מחזיקת הגביע שלטה ללא עוררין, אך החמיצה רבות וראתה את היריבה מצמקת בדרך ל-1:2 דחוק לקראת הגומלין שייערך גם הוא בטרנר בשבוע הבא. יחזקאל (1) וחטואל (52) כבשו למארחת, קונטסבוי צימק לבלארוסים (76)

תקציר: הפועל באר שבע - דינמו מינסק 1:2/ספורט1

הפועל באר שבע ניצחה הערב (חמישי) 1:2 את דינמו מינסק במשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הקונפרנס ליג. מחזיקת הגביע הישראלית פתחה בסערה וכבשה כבר תוך 44 שניות, אך לא ניצלה את עליונותיה על היריבה מבלארוס ולמרות שהצליחה לכבוש שער נוסף, ראתה את היריבה מצליחה להשוות לאחר טעות של המארחת.

תומר חמד קיבל את חולצת ההרכב לראשונה מאז הגיע לבאר שבע, כאשר גם שגיב יחזקאל עלה ב-11 של אליניב ברדה. האחרון גמל למאמנו מהר מאוד על הצ'אנס שקיבל, כאשר בעיטה לא חזקה במיוחד שלו עברה מתחת לבטנו של שוער היריבה איגור חאטקביץ'. חמד כבש גם הוא (24), אך השער שלו נפסל בשל דחיפה של יוג'ין אנסה על שחקן יריב.

שחקן הפועל באר שבע שגיב יחזקאל. דני מרון
קיבל צ'אנס וגמל לברדה 44 שניות בלבד מהפתיחה. שגיב יחזקאל/דני מרון

במחצית השנייה המחליף רותם חטואל היה פעיל מאוד וכבש בדקה ה-52 את השני של המארחת. תומר יוספי הגביה כדור לרחבה, וחטואל נגח פנימה והכפיל את יתרון הדרומיים. אסטריט סלמאני עלה מהספסל להופעת בכורה, גם שכטר נכנס אך דווקא דינמו הייתה זו שהצליחה לצמק לאחר איבוד כדור של המארחת שהסתיים בשער של ארטם קונטסבוי (76).

באר שבע שמרה על יתרונה ויצאה עם ניצחון. אמנם לא מדובר בפער גבוה כלל וכלל, אך לאור העובדה שמשחק הגומלין ייערך גם הוא באצטדיון טרנר (נוכח השעיית בלארוס מאירוח משחקים) בשבוע הבא, וייערך ללא קהל לאחר שהערב הגיעו 14,571 צופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. דני מרון
כבש שבע דקות לאחר שעלה מהספסל. חטואל/דני מרון

הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, אור דדיה (יוני סטויאנוב, 58), חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, הלדר לופס, תומר יוספי (אילי מדמון, 68), דוד קלטינס, אנדרה מרטינס, שגיב יחזקאל (אסטריט סלמאני, 58), יוג'ין אנסה (איתי שכטר, 75), תומר חמד (רותם חטואל, 46).

הרכב דינמו מינסק: איגור חאטקביץ', רומן בגונוב, מקסים שבצוב, אלכסנדר סצ'יבקו, אלכסיי ואקוליץ', מיכאיל קוזלוב, סרגיי קיסליאק (דניס גרצ'יחו, 46), ארטם ביקוב, ולדיסלב לוז'קין (ארטם קונטסבוי, 46), דושאן באקיץ' (דימיטרי לאטיחוב, 75), אוריניו (ניקיטה דמצ'נקו, 75).

שחקן הפועל באר שבע תומר חמד. דני מרון
שער אחד שנפסל בהופעת הבכורה בהרכב. חמד/דני מרון

מהלך המשחק

דקה 1: גול! 0:1 לבאר שבע. יוג'ין אנסה עבר שחקן ומצא את שגיב יחזקאל, שכבש 44 שניות בלבד מהפתיחה בבעיטה לא חזקה במיוחד באדיבות שוער מינסק.

דקה 24: תומר חמד עלה היטב לכדור שהוגבה לרחבה ונגח אותו פנימה, אך שער הבכורה של החלוץ בבאר שבע יצטרך לחכות לאחר שהשופט זיהה דחיפה של יוג'ין אנסה על שחקן מינסק, ופסל את השער.

דקה 52: גול! 0:2 לבאר שבע. הגבהה של תומר יוספי לרחבה מצאה את ראשו של המחליף רותם חטואל, שנגח פנימה והכפיל את יתרונה של מחזיקת הגביע הישראלית.

דקה 57: בעיטה חזקה של תומר יוספי נהדפה לקרן על ידי שוער דינמו איגור חאטקביץ'.

דקה 62: הזדמנות ראשונה לסלמאני, שנכנס ארבע דקות קודם לכן וכבר קיבל כדור לבדו מול חאטקוביץ' אך בעט לגופו של שוער היריבה וסחט רק קרן.

דקה 71: רותם חטואל כבש מתוך הרחבה, אך השער נפסל בשל נבדל במהלך.

דקה 72: שוב חטואל קיבל כדור, הפעם בצד ימין של הרחבה, חתך לאמצע ובעט כדור שנהדף על ידי חאטקביץ'.

דקה 76: גול! דינמו מינסק צימקה ל-2:1. איבוד כדור של באר שבע בחצי המגרש שלה עלה לה בשער של ארטם קונטסבוי, שמצא את הפינה של גלזר באחד על אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully