וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: יובנטוס הגישה לליברפול הצעה על רוברטו פירמינו

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 17:14

הגברת הזקנה מחפשת חלוץ ומציעה 23 מיליון יורו על הברזילאי. יונייטד מוכנה להיפרד מרונאלדו בהשאלה, מרקוס אלונסו מתקרב לברצלונה

תקציר: אוראווה רדס - פריז סן ז'רמן 3:0/ספורט1

העברות

* הבלם האוקראיני ירוסלב ראקיצקי, חתם לעונה באדאנה דמירספור הטורקית. ראקיצקי בן ה-32 עזב בטריקת דלת את זניט סנט פטרסבורג אחרי פלישת רוסיה לאוקראינה בחודש מרץ.

* ווסלי, החלוץ הברזילאי של אסטון וילה, הושאל ללבאנטה הספרדית.

* אריס סלוניקי שברה את שיא המועדון כשרכשה תמורת 3.2 מיליון יורו את הקשר הספרדי מאנו גרסיה מספורטינג חיחון. לחצו כאן לידיעה המלאה

שמועות

* בתקשורת האיטלקית פורסם שיובנטוס הציעה לליברפול 23 מיליון יורו תמורת רוברטו פירמינו, שאיבד את מעמדו כשחקן הרכב עוד בשנה שעברה.

* ברצלונה קרובה לרכש נוסף. לפי ה"בילד", הקטלאנים נמצאים במשא ומתן מתקדם עם צ'לסי להעברתו של מרקוס אלונסו. אחרי שהטור של בארסה בארצות הברית יסתיים, הם יסגרו את הקצוות האחרונים עם צ'לסי. אלונסו שאמור להתחרות עם ג'ורדי אלבה על דקות, יהיה שחקן ההגנה השני שברצלונה מביאה מצ'לסי הקיץ אחרי שהחתימה את אנדראס כריסטנסן.

* נמצא פתרון שיוביל את כריסטיאנו רונאלדו החוצה ממנצ'סטר יונייטד? באנגליה דווח כי השדים האדומים מוכנים לאפשר לכוכב לעזוב בהשאלה בלבד. חוזהו של הפורטוגלי מסתיים בשנה הבאה, כך שבמועדון מצפים בתמורה שהפורטוגלי יממש את האופציה בחוזהו ויאריך אותו לעונה נוספת, עד 2024, ושבקיץ הבא הוא ישוב ליונייטד.

* נשיא ססואולו אישר - הושג סיכום עם ווסטהאם להעברת ג'אנלוקה סקמאקה. החלוץ האיטלקי המוכשר יגיע לפרמיירליג עבור 36 מיליון יורו, 6 מיליון נוספים בבונוסים ו-10% ממכירה עתידית.

* אתלטיקו מדריד מתקשה להיפטר מסאול, אנטואן גריזמן ואלברו מוראטה, שנמצאים על המדף כדי לפנות מקום בתקציב - בין היתר בשביל לצרף את כריסטיאנו רונאלדו. באתלטי מקווים לשכנע את פריז סן ז'רמן או את אחת מקבוצות הפרמיירליג לצרף את גריזמן ולהיפטר מחוזהו הכבד.

* קספר שמייכל יעזוב את לסטר אחרי 11 שנים? ב"לאקיפ" הצרפתי דווח כי ניס מעוניינת בשוער בן ה-35, שביקש מספר ימים כדי לשקול את ההצעה. הצרפתים פנו לדני לאחר שיאן זומר, שכבר היה על סף סיכום, התחרט והחליט להישאר במנשנגלדבאך.

* לפי "טוטומרקאטו", ווסטהאם מתעניינת ברכישתו של קשר נאפולי, פיוטר ז'לינסקי. הפולני הבינלאומי אמור לעלות כ-35-40 מיליון ליש"ט.

* מילאן ממשיכה לעקוב בעניין רב אחרי הכישרון הגדול של קלאב ברוז', שארל דה קטלארה. הקשר בן ה-21 נותר מחוץ לסגל של האלופה במחזור הפתיחה - דבר שאולי מצביע על מכירה הולכת וקרבה שלו. גם לידס יונייטד מתעניינת.

* כשנה אחרי שהניף עם נבחרת איטליה את גביע אירופה, אנדרה בלוטי עדיין ללא קבוצה. החלוץ (28) שסיים חוזה בטורינו, רוצה לאנגליה והתאכזב כשג'אנלוקה סקמאקה הועדף על פניו בווסטהאם. נציגיו מנסים לשכנע את ניוקאסל ואברטון לצרפו.

* המירוץ אחר אלסאן פלאה לוהט וכולל את אברטון, נוטינגהאם פורסט, ליון, פנרבחצ'ה ואפילו נאנט. בורוסיה מנשנגלדבאך דורשת 7 מיליון יורו בלבד על החלוץ בן ה-29. הצרפתי יסיים חוזה בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully