וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבירת שיא ההעברות, אריס "אוספת חומר על מכבי תל אביב"

מאנו גרסיה הגיע תמורת 3.2 מיליון יורו ויהיה מוכן למשחק נגד החבורה של איביץ'. בורגוס מתחיל לרגל אחרי היריבה הישראלית

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מאמן אריס סלוניקי, חרמן בורגוס, הורה לצוות האנליסטים של המועדון להתחיל לנתח לעומק את מכבי תל אביב. במקביל, שוער העבר הארגנטינאי פנה לאנשים שמכירים היטב את הכדורגל בישראל ו"התחיל לאסוף מידע" על קבוצתו של ולאדן איביץ' - על פי הגדרת התקשורת ביוון.

אריס לא הופיעה בשלב בתים אירופי מאז 2010/11 והבעלים תאודוריס קאריפידיס הציב זאת כמטרה עליונה. הקבוצה מסלוניקי עדיין צריכה להשלים את העבודה מול גומל הבלארוסית (1:5 במשחק הראשון), מכבי תל אביב עדיין צריכה לעשות זאת מול זירה (0:3 במשחק הראשון), אבל לכולם ברור שהשתיים תפגשנה ב-4 וב-11 באוגוסט.

בינתיים הבעלים קאריפידיס לא הצליח להתאפק עד הבדיקות הרפואיות וכבר בירך את הקשר הספרדי מאנו גרסיה על הגעתו למועדון. הקשר בן ה-24 יגיע מספורטינג חיחון תמורת 3.2 מיליון יורו - שיא ההעברות של אריס בכל הזמנים, כשהספרדים גם יקבלו 25 אחוזים מהמכירה הבאה שלו. גרסיה שעלה לספורטינג 4 מיליון (גם זה שיא) ב-2019, הושאל בעונה שעברה לאלאבס ושותף ב-24 משחקי ליגה.

מאנו גרסיה במדי אלאבס. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
הרכש היקר בתולדות ספורטינג חיחון ועכשיו גם הכי יקר בתולדות אריס סלוניקי. מאנו גרסיה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

המשחק הראשון בין מכבי תל אביב לאריס סלוניקי, בהנחה שלא יהיו סנסציות מרעישות, יתקיים בבלומפילד. שבוע לאחר מכן אריס תארח את הגומלין בסלוניקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully