וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעים מהאמירויות הביעו עניין ברכישת הפועל תל אביב

23.7.2022 / 22:24

השיחות החלו לפני כמה חודשים ונתקעו בשל קשיים בירוקרטיים, כאשר המשקיעים קיבלו את כל הפרטים וערכו בדיקות על הכדורגל הישראלי ופוטנציאל ההכנסות

תקציר: הפועל תל אביב - IMT בלגרד 1:1/ספורט1

הפועל תל אביב נמצאת בשיחות עם משקיעים מהאמירויות, שהביעו עניין ברכישת המועדון. השיחות עדיין נמצאות בשלבים ראשונים, אך המשקיעים כבר קיבלו לידיהם את כל הפרטים בנוגע להתחייבויות המועדון וההשקעה הנדרשת, וערכו בדיקות על הכדורגל הישראלי ופוטנציאל ההכנסות.

למעשה, מדובר בשיחות שהחלו לפני מספר חודשים, אך נתקעו בשל קשיים בירוקרטיים שלא נפתרו עד עכשיו. למרות זאת, הרוכשים לא מוותרים ובודקים אופציות לעשות זאת בדרך אחרת.

השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' סיפר ב"שבתרבות" כי האמירתיים היו קרובים לסגור ו"זה נתקע בגלל אינטרסים בינלאומיים". עוד הוסיף השר כי הוא מקווה ש"בעתיד ניתן יהיה לקדם את המהלך".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון עם השר עיסאווי פריג' לוחצים את ידי שחקני נבחרת הנוער של איחוד האמירויות. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אולי בעתיד זה יקרה. השר עיסאווי פריג'/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בשבועות האחרונים הבעלים של הפועל תל אביב פרסמו כמה הצהרות לפיהן הם מוכנים לפנות את המקום ולהעמיד את המועדון למכירה - זאת בצל חרם המנויים עליו הודיעו האוהדים (חרם שמאוחר יותר הוסר).

בהודעה מטעם הבעלים בתחילת יוני, נכתב בין היתר: "אמרנו בעבר ואנחנו שבים, מתחייבים ואומרים - ככל שיבוא אדם בעל אמצעים אשר יכולותיו הכלכליות גבוהות, ניתן לו את כל אחזקותינו ללא כל תמורה ונשוב מיד אל היציע. בנוסף - ככל שיבוא אדם, אפילו בעל אמצעים צנועים יותר - ויסכים לקחת את הניהול השוטף למספר שנים, גם אז - עוד באותו היום, נזוז הצידה מהניהול השוטף, אך אותו אדם יצטרך להחזיר חלק מהשקעת הבעלים".

לפני כחודש מאיר תושב, אחד הבעלים, פרסם מכתב פתוח לאוהדים ובו כתב בין היתר: "הפקדנו בידי עו"ד רועי רוזן מסמכים אשר חתומים על ידי כל הבעלים, כך שרוכש פוטנציאלי אשר מעוניין בקבלת זכויות הניהול, יכול לקבל את כל המידע הנדרש לשם כך בהליך פשוט, מהיר ומקצועי, אני מתחייב על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully