וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר תושב: "הגיע הזמן להעביר את הפועל תל אביב לידיים אחרות"

23.6.2022 / 10:32

הבעלים פנה לאוהדים על רקע חרם המינויים: "הסרנו את האיום הקיומי שריחף מעל המועדון, אבל צריכים אדם עם אמצעים גדולים משלנו"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

על רקע חרם המנויים ומחאת האוהדים נגד הבעלים הנוכחיים של הפועל תל אביב, מאיר תושב מבהיר: הגיע הזמן להעביר את המושכות לידיים אחרות.

הבעלים פרסם מכתב פתוח לאוהדים בו ניסה להסביר את המצב הנוכחי. "המכתב הזה מכוון לכל אחד מהאוהדים באופן אישי. ברצוני להבהיר כי הנהלת המועדון ובראשה הבעלים, קשובים לכם, מבינים ואף מסכימים עם חלק בלתי מבוטל מהביקורות המופנות כלפנו. כפי שקבוצת הבעלות הנוכחית כבר הצהירה בעבר, איש אינו חף מטעויות, וגם אם טעינו, המטרה תמיד הייתה ועודנה טובת המועדון, אשר אהוב על כולנו", כתב.

איציק ניסנוב, בעלי הפועל תל אביב. אריאל שלום
יעביר את המושכות? איציק ניסנוב/אריאל שלום

תושב הוסיף: "אני יכול להבטיח כי קבוצת הבעלות שלקחה על עצמה את זכויות הניהול של המועדון בינואר 2017, אנוכי ביחד עם שותפיי איציק ושרון ניסנוב וזאב גרינברג, עושה כל שביכולתה כדי להעמיד בכל שנה קבוצה ראויה, אך בד בבד, עושה את מירב המאמצים להתנהל בשפיות כלכלית, שלא תוביל את המועדון לאותה סיטואציה קשה בה היינו לפני קצת יותר מחמש שנים, כולם זוכרים, אי אפשר לשכוח.

"חשוב לציין כי בשנים שאנו עומדים בראש המערכת, הסרנו את האיום הקיומי מעל המועדון, וכיום סך הנכסים גדול מסך ההתחייבויות, ובכך אפשר להתגאות. כולנו מבינים שהגיעה הגת להעביר את המושכות לידיים אחרות, אדם או גוף עסקי בעל אמצעים גדולים משלנו, אשר יוכלו להצעיד את הקבוצה אל צמרת הכדורגל הישראלי ומאבק תמידי על תארים. שם הוא מקומנו.

"לטובת כך, הפקדנו בידי עו"ד רועי רוזן מסמכים אשר חתומים על ידי כל הבעלים, כך שרוכש פוטנציאלי אשר מעוניין בקבלת זכויות הניהול, יכול לקבל את כל המידע הנדרש לשם כך בהליך פשוט, מהיר ומקצועי, אני מתחייב על כך. עד אשר ישתנה מבנה הבעלות, אני מתכוון ליזום מפגש, אחת לחודש, בין נציגי האוהדים להנהלה הבכירה, במטרה להוביל קו חדש של שיתוף וסיעור מוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully