וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינגגור התרגש עד דמעות מהמפגש עם האישה והבת בקו הסיום

זוכה טור דה פראנס 2022 דמע לאחר המפגש המשפחתי ("זה שווה הכול עבורי"), הודה לחבר ואוט ואן ארט וסיפר על הרגע בו כמעט שמט את הניצחון: "הייתי על סף התקף לב"

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

שם חדש הצטרף הערב (שבת) לרשימה ההיסטורית של מנצחי טור דה פראנס: יונאס וינגגור. רוכב האופניים הדני בן ה-25, שלפני חמש שנים עוד התפרנס כדייג במקביל להתמקצעותו בענף, הבטיח את הזכייה כשסיים שני בקטע ה-20 ושמר על החולצה הצהובה לפני הרכיבה מחר לשאנז אליזה.

"לפגוש את אשתי ואת בתי בקו הסיום - זה שווה הכול עבורי", אמר הדני בדמעות. "זה באמת מדהים. אני מתקשה למצוא את המילים כדי לתאר מה אני חש כרגע - יש תחושת הקלה ותחושת גאווה. זה המירוץ הכי גדול בענף האופניים ועשינו את זה. זה יום מיוחד עבורי ועבור כל קבוצת יומבו-ויסמה".

יונאס וינגגור זוכה טור דה פראנס 2022 עם אשתו ובתו. רויטרס
יונאס וינגגור עם האישה טרינה האנסן והבת הקטנה פרידה/רויטרס

וינגגור עבר רגע מלחיץ כאשר פספס פנייה ונזרק לשוליים, אבל הוא ידע להתעשת והחזיק מעמד עד לקו הסיום. "כמעט קיבלתי התקף לב כשזה קרה", אמר הדני בסיום. "בדיוק כשחשבתי שאני לא הולך לקחת סיכונים, עשיתי את הטעות הזו בפנייה. הצלחתי להציל את המצב ואני שמח על כך".

הבלגי ואוט ואן ארט, שסייע לווינגגור רבות במהלך הטור ובמיוחד בקטע ה-18, ניצח בקטע נגד השעון אבל התרגש עד דמעות מהזכייה של חברו. "זה רק מוכיח כמה אנחנו קרובים, כולנו בקבוצה", הסביר וינגגור. "כל אחד שמח בשביל השני, גם אני שמח מאוד עבור ואוט שניצח הערב. כל האנשים כאן חברים שלי, אחים שלי".

האלוף הקודם טאדיי פוגצ'אר, שמסיים את הטור הנוכחי במקום השני ובמרחק 3:34 דקות מהזוכה, החמיא לווינגגור: "יונאס מהווה אתגר גדול עבורי, לא הצלחתי לנצח אותו. אני מצפה לטור הבא כדי להיות יותר טוב ולהתגבר על המכשול הזה. אני חושב שעשיתי טעות כשניסיתי להגיב לכל התקפה בקטע ה-10 ובסופו של דבר שילמתי על כך. גם לא היה לנו מזל כשנשארנו עם ארבעה רוכבים בלבד בגלל פציעות וקורונה, בעוד יומבו-ויסמה רכבו בצורה מושלמת והראו כמה הם חזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully