וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה עם ניצחון שלישי במחנה. זלקה: "מאמין שנעשה עונה טובה"

23.7.2022 / 20:10

הקפטן הבקיע ב-1:2 על וירן מהליגה השלישית בבולגריה: "הקבוצה נראית טוב, הזרים התאקלמו". סטיבן אלפרד כבש את הראשון בסופיה

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

שמונה ימים לפני שהיא פותחת את העונה באופן רשמי במשחק ביתי בגביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה, הפועל חדרה חתמה הערב (שבת) את מחנה האימונים שלה בסופיה עם ניצחון 1:2 על וירן מהליגה השלישית בבולגריה. זה היה הניצחון השלישי של החדרתים במחנה, אחרי 0:2 על מכבי פתח תקוה ו-0:1 על סבאח האזרית.

סטיבן אלפרד, שהבקיע את שער הניצחון במשחק הקודם, נהנה מבישול של סער פדידה ומצא את הרשת בדקה ה-27. הקפטן מנשה זלקה כבש את השני בדקה ה-65 והבולגרים, שנפרדו לפני כמה ימים ממאמנם אמיל ולב שידע ימים יפים בכדורגל הישראלי, רק צימקו בפנדל בדקה ה-70.

הרכב הפועל חדרה במשחק הכנה בבולגריה. הפועל חדרה, אתר רשמי
ה-11 של הפועל חדרה במשחק/אתר רשמי, הפועל חדרה

"היה משחק טוב, חזק מאוד", סיכם הקפטן זלקה. "שלטנו ברוב שלבי המשחק, הגענו להרבה הזדמנויות ויכולנו להגדיל את התוצאה, אבל זה ניצחון שלישי ועשינו מחנה טוב. התגבשנו ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם בהמשך. הקבוצה נראית טוב, עדיין צריך חיזוק של שחקן או שניים, אבל החיבור במחנה היה טוב והזרים התאקלמו לא רע בכלל. ראינו במחנה את ההקרבה והנחישות, וזה הדבר הכי חשוב של חדרה. אני מאמין שנעשה עונה טובה ושקטה, נבטיח את ההישארות ונוכל להביט קדימה".

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', אורן סיטבון, פיליפ איפולה, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, קלמן שטורם, מנשה זלקה, גלעד אברמוב, סער פדידה, סמי בוראר, סטיבן אלפרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully