וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה גברה 0:2 על מכבי פתח תקוה: "יש לנו עוד המון עבודה"

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 20:29

שתי הקבוצות נפגשו במסגרת מחנה האימון שהן מקיימות בסופיה. ליאב פרדה כבש את השערים. אסף נמני: "חשוב שהעבודה מתחילה להניב פירות"

הפועל חדרה השיגה הערב (ראשון) ניצחון ראשון במסגרת מחנה האימון בסופיה, לאחר שגברה ב 0:2 על מכבי פתח תקוה שנמצאת גם היא במחנה אימון במתקן סמוך. ליאב פרדה שנכנס כמחליף, כבש את שני השערים לזכותה של חדרה. בפתח תקוה מצידם התאכזבו מאוד לשמוע הערב על הארכה שהעניקה מליאת בקרת התקציבים לבית"ר ירושלים, שמשמעותה שהמלאבסים, שירדו ללאומית וממתינים להתפתחויות, עדיין לא יכולים להתחיל בהכנות לליגת העל. ביום רביעי הקרוב (18:00 שעון ישראל) תפגוש חדרה בסופיה את סאבאח האזרית למשחק אימון נוסף.

ליאב פרדה שחקן הפועל חדרה בחימום. שלומי גבאי
צמד במחנה. ליאב פרדה/שלומי גבאי

אסף נמני מאמן הפועל חדרה סיכם את המשחק ואמר לאתר הרשמי: "עוד משחק חשוב בהכנה הארוכה שלנו לעונה. כמו שלא הורדנו את הראש אחרי משחקים פחות טובים, כך אף אחד לא מסתנוור מהמשחק הזה. לתוצאה באמת שאין משמעות. מה שיותר חשוב הוא שאני רואה שהשחקנים מצליחים ליישם בשלב הנוכחי את העבודה שלנו במסגרת המחנה. חשוב שהעבודה מתחילה להניב פירות, אבל יש לנו עוד המון עבודה".

הסגל עדיין לא בכושר משחק, אנחנו עדיין סוחבים פציעות של לא מעט שחקנים, אבל אני שמח שאפשר לראות שיפור ובעיקר מרוצה מאוד מהעבודה הקשה של השחקנים על המגרש".

כובש הצמד ליאב פרדה: "הרגשה מצוינת לכבוש שערים ראשונים בבוגרים. כיף שניצחנו, זה בהחלט משפר לנו את המצב רוח. בסך הכל האווירה כאן מצוינת, האימונים טובים ויש לנו פה עוד שבוע של עבודה קשה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully