וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישועה לבית"ר ירושלים תבוא מרוכשי בני יהודה?

23.7.2022 / 16:35

המועדון צפוי לקבל בראשון הודעה על ירידה לליגה הלאומית, אך בשני יתקיים ערעור וכולם תולים תקוות בחידוש המשא ומתן למכירת בני יהודה

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון, תודיע מחר (ראשון) מליאת הרשות לבקרת תקציבים על הורדת בית"ר ירושלים לליגה הלאומית ובמקביל תקבל מכבי פתח תקוה הודעה להתכונן לאפשרות שתשחק בליגת העל בעונה הקרובה.

בבית"ר ביקשו ארכה נוספת, אך צפויים להיתקל הפעם בסירוב. ביום שני צפוי להתקיים ערעור בנושא, אליו יצטרכו אנשי המועדון להגיע עם ממצאים חדשים בנוגע לרכישה או הזרמת כספים שתסייע לעבור בבקרה.

נכון להיום, על אף חידוש השיחות של ברק אברמוב עם הרוכשים הפוטנציאליים של בני יהודה, רק סיכום עקרוני על מכירת הקבוצה (כולל חתימת הצדדים) יוכל לסייע לבית"ר בשני. לא משא ומתן או אי אילו שיחות שמתקיימות. אותם הדברים גם בנוגע לקבוצת הרכישה האמריקאית או גורם נוסף שהתעניין.

ברק אברמוב בעלים בני יהודה. אודי ציטיאט
יספיק להעביר את בני יהודה לידיים אחרות? ברק אברמוב/אודי ציטיאט

בבית"ר יודעים שהסיכויים שאחד מהדברים הללו יקרו עד שני בבוקר הם נמוכים, ולכן בפנייה לבית הדין העליון הם מסתמכים על מקרי עבר, כולל בשנה שעברה, אז קבוצות העבירו תקציבים באוגוסט. הם משוכנעים שאם לא דרך בית הדין, הארכה תושג באמצעות עתירה לבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully