וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף אחד לא בלחץ, וזאת הבעיה הגדולה: רכישת בית"ר לא באמת מתקדמת

20.7.2022 / 7:35

אברמוב לא "מתאבד" על העסקה ומחכה שיספקו לו את הפתרונות, המשטרה בוחנת את התיק באיטיות וגם לבקרה יש אורך רוח. חודש נותר לפתיחת הליגה, אבל עסקת הרכישה של בית"ר עדיין מתנהלת בעצלתיים. את התמונה יכול לשנות אדם אחד שממשיך לא לעמוד בהבטחותיו

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יותר מדי חצאי אמיתות יוצאים מכיוון משה חוגג ונציגיו בימים האחרונים. כל רמיזה על כך שבית"ר ירושלים עוברת בימים הקרובים לידיו של ברק אברמוב, רחוקה מהמציאות. בפועל בית"ר עדיין מתקשה לעבור את שלושת המכשולים העיקריים בדרך לרכישה של אברמוב או כל גוף אחר, וזוחלת אל עבר הפתרונות כשאיום הירידה ברקע.

צריך להתחיל דווקא מבני יהודה. נכון לאתמול בערב אברמוב לא קרוב למכור את המועדון, אין גוף שמוכן לקחת עליו את ההתחייבויות, לעמוד בחזית מול הוועדה להעברת זכויות ניהול ולהשלים את את ההעברה, על מנת שהבעלים יוכל להתקדם אל עבר רכישת בית"ר ירושלים. המו"מ הקודם אותו ניהל אברמוב הופסק לפני חמישה ימים ונראה כי הרוכשים לקחו צעד אחורה ואברמוב מחפש פתרונות.

נכון לרגע זה, בית"ר ירושלים יורדת ליגה ביום ראשון ובמקביל אפילו לא הוגשה בקשה לוועדה להעברת זכויות ניהול בנוגע לבני יהודה. אברמוב נכנס לכל הסיפור הזה עם המון התלהבות אך במקביל עם שקט נפשי, יש לו רצון גדול להיות בעלי בית"ר אבל הוא גם לא "מתאבד" על עיסקה מלאה בחובות מבלי שיספקו לו פתרונות, ובוודאי לא מתכוון לקחת עליו את החובות של בני יהודה.

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. אריאל שלום
לא ממהר. אברמוב/אריאל שלום

מבחינת אברמוב, אם אין ערבות מהעירייה, המוכרים צריכים לספק לו ערבות אחרת וכרגע הלחץ עליהם. מעבר לכך, כל הדיבורים על סיוע מכל מיני גורמים כמו זכיין שידור, אנשי עסקים או עיריית ירושלים, נשארים כרגע ברמה של דיבורים באוויר ואין בהם ממש מלבד מעט רצון טוב. כרגע, אין לבית"ר שום קלף ממשי להציג לבקרת התקציבים.

במקביל, משטרת ישראל לא ממהרת. היא קיבלה את המסמכים שביקשה מבית"ר והיום יעברו עליהם בכירים מיחידת להב 433, אבל במשטרה בכל מקרה לא עובדים על פי הדדליין של הבקרה, ומתכוונים לדרוש תשובות נוספות והגבלות שלא יאפשרו לשקל אחד לעבור לגורמים שאינם קשורים נטו לכדורגל.

מה כל זה אומר על העיסקה? לא הרבה. אברמוב לקח רגע לנשום ומקווה שקודם כל המשטרה תהיה מאחוריו ושהכספים עבור הערבות שהובטחו לו יועברו אליו. רק אז אולי הוא יחליט לנסות למצוא פתרון של הרגע האחרון לבני יהודה. בבית"ר משוכנעים שיקבלו ארכה מעבר ליום ראשון הקרוב, כך שנכון להיום אף אחד לא לחוץ בטירוף, אבל כשנותר עוד חודש בלבד לפתיחת הליגה, זאת אולי הבעיה הכי גדולה.

אברמוב לא רוצה שכל הכסף שהוא יכול להשקיע יועבר לסגירה של חובות ולא תישאר לו אפשרות להשקיע בצירוף של חמישה-שישה שחקנים. הוא רוצה לבנות קבוצה שתתמודד על מקום בפלייאוף העליון, אחרת כבר היו מוצאים פתרון.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקני בית"ר ירושלים אוראל דגני, ירדן שועה. קובי אליהו
המטרה: לשפר משמעותית את הסגל. שחקני בית"ר/קובי אליהו

כעת נראה שאנחנו הולכים לעוד ימים של צעד קדימה-צעד אחורה בכל אחת מהזירות שמתנהלות במקביל. בבית"ר טוענים שבמקביל לאברמוב הם עובדים על חלופות ויש גורמים שיכולים לעמוד בעלויות ולקחת את הבעלות על הקבוצה. כמה זה אמין? כמו כל ההתנהלות של חוגג עד היום, אין כיסוי לכלום וכל מה ש"יורים" החוצה הוא במטרה לנסות להפעיל לחץ על הבקרה.

ביום שמשה חוגג רכש את בית"ר הוא נסע לעיר העתיקה, התקשורת הוזמנה לשם כדי שהגביר יעשה את סיבוב היח"צ, והוא הצהיר בגאווה: "אני רשום כבעלים על הנייר, אבל אני לא בעלים של קבוצת כדורגל. היא לא שייכת לאף אדם פרטי, היא שייכת לאוהדים ולעיר".

את הנזק שחוגג עשה לבית"ר ייקח שנים לשקם, אך כאדם שמגדיר עצמו כשומר שבת עם כיפה וציצית, מן הראוי שלפחות פעם אחת ינהג בהגינות, יעמוד במילים שאמר ליד הכותל המערבי וישחרר את הקבוצה. בינתיים ההתנהלות שלו הביאה אותו ל-30 ימי מעצר, ובמשטרה משוכנעים שיוכלו להגיש נגדו כתב אישום בקרוב.

אפשר להבין שעוברת עליו תקופה קשה, אבל אולי אם ישנה קצת את הדרך והגישה, היקום יחזיר לו טובה. שיתחיל משחרור של בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully