וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוצ'י: "דה ליכט היה צריך לנהוג בכבוד, אמירותיו לא היו נעימות"

בלם יובנטוס התייחס להולנדי שעבר לבאיירן: "עזרנו לו לצמוח, השקענו בו. לא ראינו את פוגבה האמיתי במנצ'סטר יונייטד". הגברת הזקנה תפגוש את אתלטיקו מדריד בבלומפילד ב-7.8 (21:30, ספורט1)

אחרי שנתיים בהן לא הצליחה לקרוא תיגר על האליפות, יובנטוס שינתה את פניה בקיץ האחרון עם שינויים רבים בסגל. פאולו דיבאלה, ג'ורג'יו קייליני ופדריקו ברנרדסקי עזבו כשחקנים חופשיים, ואת המכירה הגדולה עשתה הגברת הזקנה כאשר שחררה לבאיירן מינכן את הבלם מתייס דה ליכט.

שלוש שנים אחרי שהגיע מאייאקס, ההולנדי החליט לסיים את ההרפתקה שלו בליגה האיטלקית ולעבור לאלופת גרמניה. את חברו לחוליית ההגנה, לאונרדו בונוצ'י, העסקה לא הפתיעה במיוחד: "עזיבתו לא הפתיעה אותי כי חלק מההערות שלו הראו בפירוש שהוא לא רוצה להישאר".

האיטלקי שהתראיין לתקשורת במולדתו אף ביקר את ההתנהגות של חברו לשעבר ואמר: "בסופו של דבר צריך לנהוג בכבוד, הקבוצה שבה הוא היה שלוש שנים עזרה לו לצמוח, המועדון השקיע בו. אני מאחל לו הצלחה אבל חלק מהאמירות שלו לא היו נעימות, אמרתי לו את זה והוא הבין. באיירן מועדון גדול אבל עצם זה שאתה שם לא אומר שהתארים מובטחים לך".

מתייס דה ליכט, באיירן מינכן. Tim Nwachukwu, GettyImages
התנהגות לא מכבדת? דה ליכט במדי באיירן/GettyImages, Tim Nwachukwu

יובנטוס פתחה ברגל ימין את ההכנות לעונה כאשר ניצחה הבוקר (שבת) 0:2 את צ'יבאס גוואדלחרה ממקסיקו. בהמשך הביאנקונרי יפגשו בארצות הברית את ברצלונה וריאל מדריד, ולאחר מכן יגיעו לישראל לקראת המשחק ב-7 באוגוסט נגד אתלטיקו מדריד באצטדיון בלומפילד (21:30, ישיר בספורט1).

שתי ההחתמות הנוצצות של יובנטוס הקיץ, אנחל די מריה ופול פוגבה, ערכו בכורה נגד היריבה ממקסיקו וזכו לשבחים מבונוצ'י: "הם מביאים מנהיגות, איכות וניסיון. די מריה לא מוערך, הוא השחקן הכי שלם בליגה בזכות הכישרון והניסיון שלו ולמזלנו הוא בחר ביובנטוס. פוגבה? הוא מבין שיובה נמצאת כיום צעד אחד מאחור לעומת היובנטוס שאותה עזב. אמרתי לו שאנחנו צריכים את פוגבה שאנו מכירים, מעולם לא ראיתי את פוגבה האמיתי במנצ'סטר יונייטד".

פול פוגבה שחקן יובנטוס. Stefano Guidi, GettyImages
יחזור ליכולת מהקדנציה הקודמת? פוגבה/GettyImages, Stefano Guidi

לסיום, הבלם בן ה-35 התייחס למטרות שנותרו לו ביישורת האחרונה של הקריירה: "כשהגעתי ליובנטוס החלום שלי היה לעשות קריירה נהדרת ולזכות בכל התארים. כמעט השגתי את הכל - עברתי 90% מהדרך וחסר לי רק הדבר שכואב לאוהדי יובנטוס - ליגת האלופות. אני מקווה שבשנתיים שנותרו לי בחוזה נצליח להשיג יציבות באירופה. לנצח זה תמיד קשה, בשלב הראשון צריכים להגיע לרבע הגמר ומשם נצטרך מזל".

כזכור, יובנטוס הגיע לגמר ליגת האלופות פעמיים תוך שלוש עונות (2015 ו-2017) אך הפסידה לברצלונה ולריאל מדריד בהתאמה. מאז היא לא הצליחה להגיע לשלב חצי הגמר, ובשלוש העונות האחרונות אכזבה בשמינית הגמר כשנכנעה לליון, פורטו ו-ויאריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully